Aluevaalit infosivu

Tältä sivulta löydät lisätietoa aluevaaleista:

Kuntaliiton laskelmat >> aluevaalien paikkajosta, jos aluevaalien äänet jakautuisivat kuntavaalien äänten tavoin (15.9.2021).

Kuntaliitto, kesäkuun 2021 kuntavaalien tulosten pohjalta tehty laskelma aluevaalien paikkajaosta (pdf) >>

Kuntaliitto, kuntavaalien pohjalta tehty laskelma aluevaalien paikkajaosta (alasvetovalikko) >> (valikon grafiikalla voit tarkastella laskettua paikkajakoa aluekohtaisesti.)

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry >> näkökulmia soteuudistukseen.

Tutustu: Interaktiivinen kartta hyvinvointialueista

Soteuudistus.fi julkaiseman interaktiivisen hyvinvointialuekartan >> kautta voit seurata sote-uudistuksen etenemistä alueilla. Klikkaamalla kartasta alueen nimeä tai sijaintia löydät listauksen linkeistä verkkosivuille, joista löytyy tarkempaa ja ajankohtaista tietoa alueiden sotehankkeesta.

Tutustu: Innokylän kansallinen sosiaali- ja terveydenhuollon rakenneuudistus

Sosiaali- ja terveydenhuollon rakenneuudistuksen hankesivustolla >> voit seurata hallituksen käynnistämää kansallisen sosiaali- ja terveyspalvelujen rakenneuudistuksen valmistelua alueilla. Klikkaamalla sivulta alueen nimeä (toimijat) löydät listauksen linkeistä verkkosivuille, joista löytyy tarkempaa ja ajankohtaista tietoa alueiden sote-hankkeesta.

Tuliko mieleen, että sivuille voisi lisätä jotain? Ota yhteyttä: tuki@nullperussuomalaiset.fi.