Arto Luukkanen

• Kotisivut
  • You Tube
  • Yhteystiedot: artoluuk@nullgmail.com, 045 159 2411

Olen perussuomalainen varakansanedustaja Arto Luukkanen, järvenpääläinen, 54-vuotias Venäjän-tutkija, Helsingin yliopiston dosentti ja yliopistolehtori.

Perheeseeni kuuluu vaimo ja kolme lasta. Koulutukseltani olen teologian tohtori ja tällä hetkellä Järvenpään kaupunginvaltuuston jäsen, perussuomalaisen valtuustoryhmän puheenjohtaja, opetus- ja kasvatuslautakunnan jäsen jäsen ja kirkkovaltuuston jäsen. Olen myös Perussuomalaisen puolueen ajatuspajan ”Suomen perustan” säätiön hallituksen puheenjohtaja.

Haluan puolustaa suomalaista isänmaata ja demokratiaa. Perussuomalaisella puolueella on elintärkeä rooli suomalaisen Suomen ja tämän kansan tulevaisuuden varmistajana. Olen vakuuttunut siitä, että minun kokemukseni ja visioni voivat olla nostamassa ja vakiinnuttamassa tämän kansanliikkeen Suomen suurimmaksi poliittiseksi voimaksi tulevissa kunta- ja mahdollisissa maakuntavaaleissa. Tärkeintä on tietenkin olla valmis tuleviin eduskuntavaaleihin, joissa PS on saatava pääministeripuolueeksi.

Minulla on monipuolinen työura, joka sisältää hallintoa, organisaation kehittämistä ja innostamista. Koulutustaustani auttaa ihmisten ja kenttäväen kuuntelemisessa. Minulla on myös media-alan osaamista ja näkemystä siitä miten sitä voidaan käyttää puolueen sanoman edistämiseen. Maailman muuttuessa me tarvitsemme oman sanomamme vahvistamista. Tärkeintä on kuitenkin kuunnella ja innostaa paikallisia puolueihmisiä. Me olemme ihmisten puolue.

Tavallisen ihmisen arki ja onni. Niiden edistäminen merkitsee sitä, että me hoidamme tämän isänmaan asiat niin, että tulevat sukupolvet voivat täällä asua, eikä Suomesta tule EU:n ulkomuseota. Meillä on tulevaisuutta ja toivoa. Meitä ennen on ollut sukupolvia, jotka ovat raivanneet, raataneet ja opiskelleet. Ei anneta äitien ja isien työ ja tämän hyvän perinnön mennä hukkaan. Suomalaisille tasa-arvoisuus ja kohtuullisuus yhteiskunnassa syntyy oman isänmaan rakentamisen kautta.

Puoluesihteerinä aion kuunnella ja kehittää puolueen toimintaa sydämellä ja järjellä:

– on syytä lisätä pelimerkkejä paikallisyhdistyksille ja piireille,
– puolueen sääntöjä on uudistettava käytännönläheisiksi,
– puolueen järjestöjä on kehitettävä tasapuolisesti ja koko maan kattavasti,
– puolueaktiivien koulutusta on uudistettava niin, että se motivoi ja sitouttaa ihmiset,
– me tarvitsemme lisää mediaosaamista (nuoret), samoin puolueen on perustettava PerusSeniorit järjestö.

Katso täältä lisää ehdokasesittelyjä >>

Ohje: jälki-ilmoittautuminen Tampereen puoluekokoukseen >>