Ilpo Heltimoinen

• Kymen piirin puheenjohtaja
  • Kymi, Lappeenrannan Perussuomalaiset ry
  • Yhteystiedot: ilpo@nullheltimoinen.fi, 044 5017477

Olen lappeenrantalainen perheenisä. Tehtävissäni olen saanut kokemusta oikeuslaitoksen toiminnasta, sotesta, kunta- ja maakuntapolitiikasta, kansainvälisestä politiikasta ja turvallisuuspolitiikasta. Olen asiakeskeinen ja kannatan rakentavaa keskustelua ja yhteistyötä.

Haluan olla rakentamassa yhä parempaa Perussuomalaista kansanliikettä. Tärkein tehtävä on varmistaa vaalivoitto seuraavissa kuntavaaleissa. Hyvät yhteistyötaitoni mahdollistavat yhteistyön niin kentän, puoluetoimiston kuin eduskuntaryhmän välillä.

Minulla on politiikan ulkopuolelta työkokemusta mainostoimiston johtotehtävistä. Kokemus asintuntijaorganisaatiojohtamisesesta yhdistettynä laaja-alaiseen poliittiseen kokemukseen niin paikallis-, maakunta- kuin EU-tasolla sekä kokemus puolueen kaikista päättävistä toimielimistä antavat minulle erityisen hyvän pohjan toimia puoluesihteerinä.

Politiikassamme haluan vahvistaa Suomen itsenäistä päätäntävaltaa sekä sisäistä että ulkoista turvallisuutta. Pidän meidän politiikassamme myös siitä, että se perustuu faktoihin ja linja pitää.

Puoluesihteerin tehtävä on laaja-alainen eikä kahta samanlaista päivää ole. Pidän haasteista ja haluan olla kehittämässä puoluettamme entistä paremmaksi.

Katso täältä lisää ehdokasesittelyjä >>

Ohje: jälki-ilmoittautuminen Tampereen puoluekokoukseen >>