Jarno Eerola

• Uusimaa, Espoon Perussuomalaiset ry
  • Blogi
  • Yhteystiedot: jarno.eerola@nullgmail.com, 046 884 8185

Olen toiminut 22 vuoden aikana useissa eri yhdistyksissä. Harrastan pelastuskoiratoimintaa ja vaimon lisäksi perheeseeni kuuluu kolme koiraa.

Olen puhtaasti järjestöihminen vailla omia poliittisia pyrkimyksiä. Kannukseni olen ansainnut toimimalla viimeisen 10 vuoden aikana Espoon paikallisyhdistyksessä melkein jokaisessa roolissa aina puheenjohtajasta valtuustoryhmän sihteeriin. Lisäksi olen toiminut usean vuoden Uudenmaan piirihallituksessa ja vaalipäällikkönä kuntavaaleissa vuonna 2012.

Tiedän tismalleen mitä puoluesihteerinä toimiminen tarkoittaa ja sen takia mietin pitkään ehdolle asettumista. Pitkäaikainen kokemukseni niin puolueesta kuin yhdistystoiminnasta antaa minulle hyvät lähtökohdat toimeen. Haluan antaa kokemukseni puolueen käyttöön ja olen valmis repimään palasia omasta selkänahasta puolueen eteen. Sillä ensin tulee puolueen etu ja sen jälkeen vasta minun oma etu. Meillä on mahdollisuus olla suurin puolue kuntavaaleissa ja sen eteen haluan työskennellä, palvelemalla kenttää.

Yhdistystoiminnan osaaminen on vahva puoleni. Lisäksi minulla on ammattitaitoa asiakaspalvelusta, markkinoinnista ja niiden kehittämisestä. Olen toiminut kaikissa vaaleissa tällä vuosikymmenellä jossakin roolissa niin paikallisyhdistys- kuin piiritasollakin. Omaan erittäin hyvän käsityksen modernista vaalikampanjasta ja sen vaatimuksista.

Puoluesihteeri johtaa puolueen poliittista valmistelua ja suunnittelua. En hae tehtävään, jotta voisin edistää omaa poliittista uraani, joten omat poliittiset ajatukseni ovat toissijaisia. Politiikkaamme täytyy kehittää jäsenistöä ja yhdistyksiä kuuntelemalla. Usein yhdistyksien kokouksissa unohtuu politiikka ja sen tekeminen yhdistyksen toimialueella. Puolueella tulee olla muitakin teemoja kuin maahanmuutto. Omaa sydäntäni lähellä ovat turvallisuusasiat ja ihmisten pärjääminen arjessa.

Haen nimenomaan puoluesihteeriksi. Siihen minulla on tarvittava kokemus. Inhoan pyrkyreitä, jotka hakevat pestiin kuin pestiin ja ovat ehdolla kaikissa vaaleissa. En hae tehtävään sen takia, että se olisi minulle hillotolppa. Puoluesihteerinä minusta on eniten hyötyä puolueelle ja sen jäsenistölle.

Katso täältä lisää ehdokasesittelyjä >>

Ohje: jälki-ilmoittautuminen Tampereen puoluekokoukseen >>