Puoluesihteerin kesätervehdys

Meillä kaikilla on työntäyteinen vaalikevät takanapäin, josta iso kiitos teille kaikille mukana olleille.

Kevään päätteeksi kokoonnumme vielä yhteen ensi viikonloppuna Jyväskylän puoluekokoukseen, kauniin Jyväsjärven rannalle luomaan Perussuomalaisille uutta alkua. Näin uskon ja positiivisesti.

Kevään aikana olemme aloittaneet myös maakuntavaalien suunnittelun ja tätä työtä jatkamme yhdessä kun kesälomat on pidetty. Toinen tärkeä kehittämisasia ovat puolueen sähköiset palvelut kokonaisuudessaan. Lisäksi olemme miettineet uusiksi työnjakoa, yhteyksien luomista ja asioita, jotka tulevat näkymään jäsenille puolueen kotisivujen kautta. Palaamme näihin kesän jälkeen.

Toivon, että olemme kokouksen jälkeen vaikuttavampia kuin koskaan, jotta pystymme vastaamaan yhdessä Suomen tulevaisuuden haasteisiin. Kiitos siis vielä kerran kuluneesta keväästä, lämpimästi tervetuloa mukaan puoluekokoukseen ja rentouttavaa kesää kaikille perussuomalaisille koko puoluetoimiston tiimin puolesta.

Halataan ja hymyillään kun nähdään Jyväskylässä!

RIIKKA SLUNGA-POUTSALO
PUOLUESIHTEERI