Pysäköinti- ja bussijärjestelyt

Saapuminen

Perussuomalaiset rp:n XII puoluekokous järjestetään 10.-11.6.2017 Jyväskylässä hyvien kulkuyhteyksien päässä. Jyväskylään pääsee helposti neljää eri valtatietä pitkin, joissa kaikissa on opasteet Paviljonkiin. Helsingistä on alle kolmen tunnin ja Oulusta noin neljän tunnin ajomatka Jyväskylään. Paviljongin katuosoite on Lutakonaukio 12, 40100 Jyväskylä.

Pysäköinti busseille ja matkailuautoille

Ryhmämatkalaisten bussit ja matkailuautot pysäköidään merkityille parkkialueille Matkakeskuksen/juna-aseman puolelle, josta on noin 200 metrin matka kävelysiltaa pitkin suoraan Paviljonkiin.

Pysäköinti henkilöautoille

Sisäänajo pääoville Rantaväylältä (E 63) Satamakadun kautta Paviljonki 1- opasteiden mukaan. Kokousvieraiden maksuton pysäköinti sijaitsee Innova-talon vieressä olevassa P-Paviljonki 1 pysäköintitalossa. Sisäänajo parkkitaloon Satamakatu 3:n kohdalta.

Maksuton kokousbussi kiertää non-stoppina

Konressikeskuksen pääsisäänkäynnillä on kokousvieraille ilmainen bussikuljetus kokouspaikan ja hotellien sekä paikoitusalueiden välillä. Bussi kulkee reitillään non-stoppina 20 minuutin välein, pysähtyen karttaan merkityillä hotelleilla ja paikoitusalueilla.

Tutustu kokousalueen karttaan

Katso parkkipaikat, hotellit ja kokousbussin reitti tästä kartasta >>

Lämpimästi tervetuloa!