Markku Palomäki

• Piirisihteeri, turvallisuusalan työntekijä
  • Satakunta, Porin Perussuomalaiset ry
  • Yhteystiedot: markkumoppi@nullgmail.com, 050 3487824

Satakunnan Perussuomalaisten piirisihteeri Porista. Liityin Perussuomalaisiin vuonna 2008, jonka jälkeen olen toiminut Satakunnassa piirihallituksessa vuodesta 2009 sekä piirin vaalipäällikkönä vuodesta 2014 lähtien.

Koulutukseni on yhteiskunnallisen linjan merkonomi, lisäksi minulla on myymäläesimiehen ja vartijan ammattitutkinnot sekä kokemusta yrittäjyydestä. Olen työskennellyt toimistovahtimestarina ja päivystäjänä turvakodissa sekä ollut Perussuomalaiset rp:n vaalityöntekijä Satakunnassa 6 kk:n ajan viime kuntavaaleissa 2016-17. Luottamustehtävissä puheenjohtajuuksia. Autoharrastaja.

Haluan vahvistaa puoluettamme ja sen vaalimenestystä, tukemalla piirien sekä paikallisyhdistyksien toimintoja ja osaamista. Luonteeltani olen asia- ja ratkaisukeskeinen. Kuitenkin ystävälliset ja avoimet toimintatavat antavat parhaan tuloksen, kun puolueen perustoimintoja edelleen kehitetään. Kiinteitä kuluja ei pidä kasvattaa vaan puoluetukivarat pitää käyttää oikeudenmukaisesti kuitenkaan taloutta vaarantamatta. En halua puolueeseemme mitään rönsyjä, kuten yhtiöitä tai säätiöitä.

Keskityn olennaiseen ja pyrin olemaan askeleen tulevan edellä. Työkokemusta on niin yksityiseltä, kuin julkiselta ja yhdistyspuolelta. Kokemukseni puoluetyöstä on pitkähkö. Satakunta ja Pori ovat olleet maamme menestyneimpiä vaalipiirejä jo pitkään. Haen aina puolueen vaalivoittoa, unohtamatta vakaata taloushallintaa sekä toimimista hyvien tapojen mukaan. Selkeä ja oikea-aikainen viestintä sekä päätöksenteko on kaikkein tärkeä työväline. Olen luotettava ja vastoinkäymisissä intensiivisesti ratkaisuun pyrkivä.

Perussuomalaisessa politiikassa tärkeintä on mielestäni rohkeus toimia muiden puolueiden ja median ajamia suuntauksia vastaan. Turvallisuuspolitiikka; jossa pyrkimys maan itsenäisyyteen ja itsemääräämisoikeuteen on keskiössä, unohtamatta kuitenkaan sanan- ja yksilönvapautta. Yhteiskuntarauha; maassamme on pyrittävä vastuullisempaan taloudenpitoon. Kokonaisverotuksen kasvuun on saatava loppu. Suuri osa kansasta elää kituuttaen ja silti palvelutkaan eivät toimi. Heikko ostovoima vain lisää ostoja ulkomaille.

Haen siis Perussuomalaisten puoluesihteeriksi. Piirimme vastuuhenkilönä toimiminen on auttanut ymmärtämään puoluesihteerin työn haasteet ja mahdollisuudet. Piirejä ja paikallisyhdistyksiä on tuettava tarvittaessa myös toiminnallisesti, jotta niiden toimintakyky ja -halu saadaan jatkuvasti ylläpidettyä hyvällä tasolla. Perussuomalainen lehtemme antaa meille oivan välineen viestiemme läpimenoon. Kehitetään lehteä ja sen leviämistä. Vaalikampanjoiden suunnittelu ja toteutus ovat mielenkiintoisia projekteja, kuten pitkäjänteinen järjestön vahvistaminenkin.

Katso täältä lisää ehdokasesittelyjä >>

Ohje: jälki-ilmoittautuminen Tampereen puoluekokoukseen >>