ti 18.7.2017

Eduskuntaryhmä hakee kansliasihteeriä

Tule kansanvallan ammattilaiseksi Perussuomalaiseen eduskuntaryhmään. Haussa on motivoitunut ja osaava

KANSLIASIHTEERI

Perussuomalainen eduskuntaryhmä etsii kansliasihteeriä monipuoliseen ja hyvän yhteishengen omaavaan porukkaansa tekemään Perussuomalaista politiikkaa.

Perussuomalaiset on kansallismielinen ja kristillissosiaalinen puolue. Emme usko oikeistolaiseen rahavaltaan emmekä vasemmistolaiseen järjestelmävaltaan. Uskomme ja luotamme ihmiseen, suomalaiseen mieheen ja naiseen. Perussuomalaisten toiminnan perustana ovat rehellisyys, oikeudenmukaisuus, inhimillisyys, tasa-arvo, työn ja yrittämisen kunnioittaminen sekä henkinen kasvu.

Kansliasihteerin toimenkuva ja edellytykset

Kansliasihteerin työ on monipuolista ja siihen kuuluu kanslian taloushallinnon tehtävät, eduskuntaryhmän kokousten järjestelyt, kansanedustajien matkajärjestelyihin ja mainoksiin liittyviä tehtäviä sekä muita kanslian ja pääsihteerin avustamiseen liittyviä tehtäviä. Valittavan henkilön osaamisesta riippuen työ voi sisältää myös eduskuntaryhmän tapahtumista ja linjauksista tiedottamista.

Työ edellyttää hyvää taloushallinnon osaamista sekä kokemusta sihteerin tai sitä vastaavista tehtävistä. Luemme eduksi osaamisen kirjanpidossa.

Työ vaatii kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin, hyvää yhteistyökykyä, itsenäisyyttä, oma-aloitteisuutta sekä kykyä toimia myös kiireen keskellä. Ripaus humoristista elämänasennetta ja työnilo ovat erittäin toivottavia piirteitä.

Edellytämme sitoutuneisuutta Perussuomalaisen puolueen arvomaailmaan ja puolueen toiminnan hyvää tuntemusta.

Työsuhdetta koskevat tiedot

Työnantajana toimii Perussuomalainen eduskuntaryhmä. Työsuhde on määräaikainen ja kestää eduskunnan vaalikauden loppuun. Työ alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan.

Koeaika on 4 kuukautta. Palkan suuruus on 3.300–3.600 euroa kuukaudessa riippuen valittavan henkilön osaamisesta, kokemuksesta ja työtehtävien sisällöstä. Työaika on kahdeksan tuntia päivässä sisältäen 30 minuutin lounastauon.

Työpaikka sijaitsee eduskunnassa osana eduskuntaryhmää, jossa on 17 kansanedustajaa ja lisäksi kansliahenkilökuntaa. Kanslian vetäjänä toimii pääsihteeri.

Haku

Lyhyen vapaamuotoisen hakemuksen ja CV:n voit lähettää osoitteeseen antti.valpas@nulleduskunta.fi viimeistään 6.8.2017.

Lisätietoja tehtävästä antaa pääsihteeri Antti Valpas. Mahdollisia tiedusteluja toivotaan ensisijaisesti sähköpostilla. Pääsihteerin tavoittaa puhelinnumerosta +358 50 574 1886 seuraavasti: pe 21.7. kello 12-13, pe 28.7. kello 12-13 ja pe 4.8. kello 12-13.