ke 17.2.2016

Oikeus- ja työministeri Jari Lindström vierailee Oulussa

Oikeus- ja työministeri Jari Lindström vierailee Oulussa maanantaina 22.2.2016. Ministeri on kansalaisten tavattavissa Rotuaarilla klo 16.30 – 18.

Tilaisuus alkaa Rotuaarilla klo 14.30 hernekeittotarjoilulla soppatykistä. Ennen ministeriä tilaisuudessa pitävät puheen kansanedustajat Ville Vähämäki ja Pirkko Mattila, piirisihteeri Henna Kupsala, Perussuomalaisten Pohjois-pohjanmaan piirin puheenjohtaja Jari-Pekka Teurajärvi, Perussuomalaisten Pohjois-pohjanmaan piirin 2. varapuheenjohtaja Harri Sanaksenaho, piirihallituksen jäsen Tuomas Okkonen, Oulun ja Kainuun PS-nuorten toiminnanjohtaja Juha Karjalainen, valtuustoryhmän puheenjohtaja Juha Vuorio (Oulu), kaupunginhallituksen jäsen Vaili Jämsä-Uusitalo (Oulu), kaupunginvaltuutettu Alpo Ollila (Pudasjärvi) ja kunnanvaltuutettu Ylermi Rajakangas (Lumijoki).

Ministerin kyselytunnin jälkeen kansalaiset voivat käydä ministerin kanssa henkilökohtaista keskustelua kahvikupposen ääressä. Tilaisuudessa tarjolla olevan hernekeiton tarjoavat Oulun Perussuomalaiset ry ja Kiimingin Perussuomalaiset ry. Tapahtumassa mukana ovat myös Oulun ja Kainuun Perussuomalaiset Nuoret sekä Pohjois-Pohjanmaan Perusnaiset ry.