Riku Nevanpää

• Varavaltuutettu, valtuustoryhmän vpj, tuotannonsuunnittelija
  • Satakunta, Harjavallan Perussuomalaiset ry
  • Blogi

Olen 40-vuotias osa-aika/viikonloppuisä ja varavaltuutettu Harjavallasta. Omaan laaja-alaisen työkokemuspohjan eri teollisuudenaloilta.

Koulutukseltani olen yrittäjä ja toiminut pääasiassa tuotannonsuunnittelutehtävissä. Vapaa-aikanani kuluu poliittiseen ja kansallismieliseen järjestötoimintaan.

Parempi puolue Perussuomalaisille. Puolue tarvitsee tietäjiä, taiteilijoita, tilastonikkareita ja tekijöitä. Olen ehdolla puoluesihteeriksi, koska saamani palautteen mukaan tekijästä on enemmän hyötyä puolueelle nykyisessä tilanteessa, sekä tulevaisuuden haasteissa kuin teoreettisesta kirjaviisaasta.

Organisointikykyinen ja kokonaisuuksien hallinnoija. En pelkää suuriakaan haasteita tai vastuuta. Tuon mukanani johtamiskokemusta -ja taitoa, sekä käytännön osaamista ja talouskuria. Olen ns. kenttäväkeen kuuluvana saanut taustavaikuttaa moniin eri asioihin ja uudistuksiin puolueessa, nyt on aika astua esiin ja lopettaa takana taustalta vaikuttaminen.

On aika olla aito Perussuomalainen, suomalaisten asialla ja eduksi. Tärkeimpänä tavoitteenani puolueessa on saada ohjattua puolue sääntöjen kohdan 2 mukaisten kansalaisryhmien, sekä unohdettujen, syrjittyjen ja alistettujen työttömien, työkyvyttömien, pitkäaikaissairaiden ja muiden vähävaraisten suomalaisten kantaväestöryhmien etujen puolustamiseen ja elinolojen parantamiseen entistä voimakkaammin.

Katso täältä lisää ehdokasesittelyjä >>

Ohje: jälki-ilmoittautuminen Tampereen puoluekokoukseen >>