Epäneutraalia sukupuolikeskustelua Tampereella

• 18:00 - 20:00
  • Pro, Hämeenkatu 9 A 10 B, Tampere
Kartta latautuu...

Sukupuolikysymyksistä puhutaan paljon, mutta usein valitettavan yksipuolisesti. Miesten tasa-arvo-ongelmat jäävät usein feminismin jalkoihin ja sukupuolineutraaliutta korostavat puheenvuorot jättävät perinteisten sukupuoliroolien merkitystä pohtivat näkökulmat varjoonsa.

Suomen Perusta -ajatuspajan uutuusteoksessa Epäneutraali sukupuolikirja – puheenvuoroja sukupuolikysymyksistä puututaan tähän epäkohtaan ja teoksessa nostetaan esiin miesten tasa-arvo-ongelmiin, sukupuolirooleihin ja muihin ajankohtaisiin sukupuolikysymyksiin liittyviä kantaaottavia näkökulmia.

Suomen Perusta-ajatuspaja, Pirkanmaan Perussuomalaiset Nuoret ja Tampereen Perussuomalaiset järjestävät kirjan teemoja käsittelevän keskustelutilaisuuden tiistaina 22.11. klo 18–20 Pro:n tiloissa (Hämeenkatu 9 A 10 B) järjestettävässä tilaisuudessa kirjaa on esittelemässä Suomen Perustan toiminnanjohtaja Simo Grönroos ja miesten tasa-arvokysymyksistä alustaa miesaktivisti Henry Laasanen.

Tilaisuuteedessa on glögitarjoilu – tervetuloa mukaan!