(TÄYNNÄ): yhdistyksen nettisivujen/somekanavien ylläpito ja sisällön tuottaminen (Turku LA 15.2. klo 11.30-16)

• 15.2.2020
  • 11:30 - 16:00
  • Turun PS:n toimisto, Kaskenkatu 16, Turku
Kartta latautuu...

Huom!

Koulutustilaisuus on täynnä, ilmoita yhteystietosi sähköpostilla jaana.vesterinen-prahky@nullperussuomalaiset.fi mahdollisten peruutusten/tai uuden koulutustilaisuuden varalle.

Koulutuksen sisältö: yhdistyksen nettisivujen/somekanavien ylläpito ja sisällön tuottaminen, omien mediataitojen kehittäminen, yhdistysviestintä

Koulutuksen ajankohta: lauantaina 15.2.2020, kesto klo 11.30 – 16.00.

Paikka: Turun PS:n toimisto, Kaskenkatu 16, 20700 TURKU

Ilmoittaudu koulutukseen Pekasuksen sivuilla olevan nettilomakkeen kautta >>

Koulutus on suunniteltu Perussuomalaisen piirin/paikallisyhdistyksen nettisivuista ja somekanavista vastaaville. Koulutuksen tavoite on antaa konkreettisia työkaluja siihen, että nettisivuvastaavan työskentely yhdistyksen viestinnän parissa sujuu ja, että nettisivut ja kanavat ovat ajan tasalla sekä julkaisutoiminta mahdollisimman aktiivista, kiinnostavaa, innostavaa ja informatiivista. Lähde rohkeasti oppimaan uutta sekä päivittämään omia viestinnän tietoja ja taitoja lisää.

Huomioi: koulutukseen osallistujilla olisi hyvä olla oman yhdistyksen sivujen päivittämistä varten oma PS-Tunnus, johon yhdistyksen nettisivujen hallinta on liitetty. Käyttäjäoikeudet yhdistyksen nettivastaavan PS-Tunnukseen voi pyytää osoitteesta: tuki@nullperussuomalaiset.fi . Lisätietoja puhelimitse: Jaana Vesterinen-Prähky, puh. 040 661 6919.

Koulutus sopii kaikille ja eritasoisille netti- ja yhdistyssivuvastaaville sekä myös sellaisille, jotka harkitsevat tämän tehtävän vastaanottamista.

Koulutukseen tullessa:

Jos mahdollista, ota mukaan oman tietokone, tabletti tai älypuhelin, jotta voit tehdä myös käytännön harjoituksia.

Koulutus on alun orientaation jälkeen työpajatyyppistä eli valitsemme yhdistykseesi liittyvät viestintätehtäviä, jotka päivitämme/ideoimme/suunnittelemme kuntoon. Ota mukaan omat muistiinpanovälineet.

Koulutus on tarkoitettu perussuomalaisille jäsenille ja toimijoille. Paikkoja rajoitetusti, maksimi noin kymmenen osallistujaa. Ilmoittaudu mukaan Pekasuksen sivuilla olevan nettilomakkeen kautta. Tarkista ilmoittautumisen jälkeen, että saat sähköpostiisi vahvistusviestin osallistumisesta.

Kysyttävää koulutuksesta:

Koulutuksesta saat lisätietoja kouluttajalta jaana.vesterinen-prahky@nullperussuomalaiset.fi, puh. 040 661 6919 .

Tervetuloa mukaan!