SUORA LÄHETYS: Perussuomalaiset rp:n puolueneuvoston kokous Oulussa

Kartta latautuu...

** SEURAA TILAISUUTTA SUORANA LÄHETYKSENÄ TÄÄLTÄ > **

Hyvä Perussuomalainen kunnanvaltuutettu!

Sinua tarvitaan linjaamaan tulevien eduskuntavaalien ohjelmallisia tavoitteita. Arkipäivän osaajana tunnet parhaiten yhteiskuntamme ongelmakipupisteet. Olet kunnanvaltuutettuna saanut laaja-alaista kokemusta yhteiskuntamme kipuilusta. Vuoden 2015 vaalien jälkeisellä hallituksella on vaikeita, muttei mahdottomia valtiontalouden tasapainottamispäätökset edessä. Mitkä ovat perussuomalaiset painopisteet? Niistä päätetään puolueneuvoston kokouksessa Oulussa 3.-4.5.2014.

Puolueneuvoston rooli puolueemme päätöksenteossa on jäänyt hämäräksi liian monelle päättäjällemme. Sääntöjemme mukaan Sinulla kunnanvaltuutettuna on täysivaltainen puhe- ja päätösvalta kokouksessa.

Puoluehallitus on asettanut useita työryhmiä valmistelemaan asiakysymyksiin perussuomalaisia linjauksia. Kokouksessa kuullaan näistä väliraportit. Nyt on se mahdollisuus, jossa voit vaikuttaa perussuomalaisten linjauksiin aina puolustus-, sosiaali-, teollisuus- ja vanhus- sekä lapsipolitiikkamme tavoitteisiin saakka. Näiden linjausten pohjalta rakennamme vaaliohjelmamme, jonka pohjalta käymme tulevat hallitusohjelma neuvottelut. Nyt Sinulla on todellinen vaikuttamispaikka. Sitä ei tulevia vaaliohjelma ja hallitusneuvotteluja silmällä pitäen ei tule enää myöhemmin.

Mistä leikataan? Kehitysyhteistyörahat vai kuntien valtionosuudet? EU:n ministerineuvostoissa tehdään aina valtiokohtaiset lopulliset sitoutumiset. Jatketaanko meidän ministerien toimesta Euron tukipakettiohjelmaa? Hyväksymmekö sähkönhintaa nostavat päästötavoitteet? Tässä muutama esimerkki asioista joihin joudumme ottamaan kantta, kun menemme hallitukseen. Haluamme, että tehdään nämä linjaukset yhdessä. Siksi Sinua tarvitaan puolueneuvostonkokouksessa linjaamaan tavoitteemme.

Puolueneuvostoon kuuluvat puoluevaltuuston jäsenten lisäksi puoluehallituksen puolueen jäseniksi hyväksymät kunnanvaltuutetut sekä ansioituneet, puoluekokouksen hyväksymät ja vaatimukset täyttävät puolueen jäsenet, jotka puolueneuvosto valitsee kokouksessaan kahdeksi vuodeksi kerrallaan.
Kaikki perussuomalaisten jäsenet ovat tervetulleita tapahtumaan.

Ilmoittautumiset: puolueneuvosto@nullperussuomalaiset.fi tai p. 020 743 0805, 0400 917 354. I