Tue, lahjoita ja tule mukaan

Lahjoitukset

Tehtävää riittää ja apusi on tarpeen, sillä kukaan ei voita vaaleissa yksin.

Taloudellinen apu vaalityölle on luonnollisesti tervetullutta, sillä mainonta näkyy ja tuntuu, mutta maksaa rahaa.

Lahjoituspainikkeen kautta voit osoittaa lahjoituksesi yleisenä vaalityön tukena suoraan puolueelle, omalle perussuomalaiselle vaalipiirillesi tai ehdokkaan tukiyhdistykselle. Jos valitsemallasi ehdokkaalla ei ole omaa tukiyhdistystä, voit ohjata lahjoituksesi suoraan hänen perussuomalaiselle vaalipiirilleen.

Klikkaa tästä lahjoittamaan >>

Jokainen lahjoitus on todella arvokas panos perussuomalaisten vaalityölle, joten suurkiitos tuestasi jo tässä vaiheessa!

Huomaathan, että tehdessäsi lahjoitusta, Vaalirahoituslain mukaisesti vähintään 1500 euroa lahjoittaneiden nimet julkaistaan vaalirahailmoituksessa. Pienempien lahjoitusten antajia ei julkaista. Vaalirahoitusta koskeva lainsäädäntö on luettavissa täältä.

Tule mukaan tapaamaan ehdokkaita

Seuraavien kuukausien aikana ehdokkaamme ovat mukana sadoissa vaalitapahtumissa eri puolilla Suomea ja olet mitä tervetullein paikan päälle tapaamaan heitä henkilökohtaisesti.

Tapahtumakalenteristamme löydät tietoa ajankohtaisista tapahtumista. Uusia tapahtumia päivitetään jatkuvasti, joten seuraathan ilmoitteluamme.

Ehdokkaiden henkilökohtaisia tapahtumailmoituksia löydät myös Perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaiden nettigalleriasta.

Tule mukaan kampanjoimaan somessa

• Tässä neljä pientä vinkkiä eli jos somen käyttö luonnistuu, niin kerrothan perussuomalaisista ohjelmistamme ja arvoistamme omalla Facebook-seinälläsi tai Twitterissä.
  • Lisäksi voit ohjata muita tutustumaan perussuomalaisiin ehdokkaisiin nettigalleriassamme ja osallistua keskusteluun ehdokkaiden tai Perussuomalaisten politiikkasivuilla Facebookissa.
  • Peukunkaan käyttö ei ole kiellettyä.
  • Kevään vaalitapahtumissamme tarjoutuu myös loistavia tilaisuuksia yhteisvalokuvien ottamiseen perussuomalaisten ehdokkaiden kanssa, joten kun tulet paikan päälle – pidä kännykkä tai luotto-Canonisi valmiina.

Nähdään torilla ja peukutetaan somessa – hienoa, että olet mukana!