EU-vaalit 2014

PERUSSUOMALAISET EHDOKKAAT PALVELUKSESSASI:

Perussuomalaisten eurovaaliehdokkaat ovat: Juho Eerola, Simon Elo, Jussi Halla-aho, Erkki Havansi, Laura Huhtasaari, Toimi Kankaanniemi, Kimmo Kivelä, Jani Kolehmainen, Marko Kulpakko, Maria Lohela, Anne Louhelainen, Ilkka Matinpalo, Pirkko Mattila, Piritta Poikonen, Sakari Puisto, Pirkko Ruohonen-Lerner, Sampo Terho, Maria Tolppanen, Mauno Vanhala ja Juha Väätäinen.

tutustu_460px

TAPAHTUMAT

Tervetuloa tapaamaan ehdokastasi. EU-vaalitapahtumia löydät perussuomalaisten tapahtumakalenterista >

PIIKKI KIINNI -VIDEO

ME HALUAMME VÄHEMMÄN, MUTTA PAREMPAA EU:TA

Tutustu perussuomalaisten vaaliohjelmaan

euvaaliohjelma_460px_2

Perussuomalaisten vaalitavoitteet ovat: EU:n liittovaltiokehitys on torjuttava ja jäsenmaiden itsemääräämisoikeus taattava. Tukipakettipolitiikka on lopetettava. Talousyhteistyötä on kehitettävä edelleen ja EU:n demokraattisuutta on vahvistettava. Tutustu vaaliohjelmaan tarkemmin suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi (pdf)

Ennakkoäänestys alkaa 14.5. Vaalipäivä on 25.5. Osallistu!

Euroopan parlamentin jäsenten vaalit toimitetaan kaikissa EU:n jäsenvaltiossa vuonna 2014. Vaalien toimittamisajanjakso on 22.-25.5.2014, jona aikana kukin jäsenvaltio järjestää vaalit oman kansallisen lainsäädäntönsä puitteissa. Ennakkoäänestys kotimaassa järjestetään keskiviikosta tiistaihin 14.- 20. 5. ja ulkomailla keskiviikosta lauantaihin 14.-17.5.2014. Varsinainen vaalipäivä on sunnuntaina 25.5.2014.

PS-VAALISIVUT
Perussuomalaiset eurovaaliehdokkaat