Puoluetoimisto

Osoite: Perussuomalaisten puoluetoimisto sijaitsee osoitteessa Iso Roobertinkatu 4, 00120 Helsinki. Ovella on soittokello, josta saat yhteyden vastaanottoon.

Sovithan tapaamisesta etukäteen vastaanottajasi kanssa.

Liikenneyhteydet: Raitiovaunu numero 10 kuljettaa lähes ovelle asti. Omalla autolla saapuvien on hyvä tietää, että läheisten katujen varsilla on vain rajoitetusti tilaa. Yrjönkadun puolella, aivan kulman takana toimistosta on noin 50 metrin päässä sisäänajo yksityisen Q-Parkin maanalaiseen pysäköintitilaan.

YHTEYSTIEDOT

Perussuomalaisten vaihde 0207 430 800 palvelee arkisin 9.00-16.00. Teleoperaattori veloittaa 020-alkuisiin numeroihin soittamisesta seuraavasti: Soitettaessa kiinteän puhelinverkon liittymästä: 8,35 snt/puhelu + 7,02 snt/min. Soitettaessa matkaviestinverkon liittymästä: 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min. Ulkomailta soitettaessa hinnan määrittelee paikallinen operaattori.

Jäsenasioissa ota yhteyttä sähköpostitse: jasenasiat@nullperussuomalaiset.fi tai puhelimitse: 040 631 7099 arkisin kello 9.00-16.00.

Yhdistysten verkkosivuasioissa tai PS-Tunnusasioissa ota yhteyttä sähköpostitse: tuki@nullperussuomalaiset.fi tai puhelimitse: 040 661 6919 arkisin kello 9.00-16.00.

Tapahtumailmoitukset sähköpostitse osoitteeseen: tapahtumat@nullperussuomalaiset.fi .