SUORA LÄHETYS: Halla-aho ja Elo Oulun yliopistolta: Suljetaanko rajat?

Ovatko perussuomalaiset sulkemassa rajat? Haluavatko perussuomalaiset säilyttää EU:n vapaan liikkuvuuden? Millä eväillä perussuomalaiset estävät suomalaisen veronmaksajan rahoittamien lapsilisien ja muun sosiaaliturvan kulkeutumisen rajojen ulkopuolelle? Johtaako muiden puolueiden paapoma avokätinen järjestelmä suomalaisen sosiaalijärjestelmän rapautumiseen ja alasajoon? Johtavatko EU-alueen suuret elintasoerot suomalaisten hyvinvointipalvelujen rapautumiseen? Millä ehdoilla Eurooppa voi vastaanottaa ihmisiä ulkopuolelta?

Perussuomalaiset pitävät Oulun yliopistossa luentotilaisuuden maanantaina 5.5. klo 12:00-14:00. Luennon pitäjiksi ovat lupautuneet helsinkiläinen filosofian tohtori Jussi Halla-aho sekä espoolainen valtiotieteiden kandidaatti ja PS-Nuorten puheenjohtaja Simon Elo. Luentotilaisuus lähetetään monikameratuotantona valtakunnallisesti suorana lähetyksenä verkossa.

– Punavihreä yliopistomaailma kaipaa ravistelua. Päätimme valita suuren luentosalin yliopiston ytimestä ja hankkia kovat nimet puhumaan asiaa, tilaisuuden puuhamiehenä toiminut PS-Nuorten toiminnanjohtaja Sebastian Tynkkynen toteaa.

Suora lähetys on päättynyt. Jälkitallenne ohessa:

Keskustelua Twitterissä:

Tilaisuuden Facebook-sivu >