ke 20.8.2014 Muokattu to 21.8.2014 11:25

Halla-aho ja Terho työmiehen tuumaustunnilla 21.8 klo 10:00 – SUORA LÄHETYS

Torstaina 21.8 klo 10:00 alkaen europarlamentaarikkomme Sampo Terho ja Jussi Halla-aho suorassa lähetyksessä työmiehen tuumaustunnilta. Tilaisuuden teemoina taloussäätely, maahanmuutto ja Suomen teollisuuden kilpailukyky.

Rauhanliitto EU:n rajalla sotakoneet jylläävät. Onko EU-parlamentissa asia huomioitu vai jatkuuko meno niin kuin ennenkin? Teollisuutemme kilpailukykyä syöviä säännöstöjä pukkaa liukuhihnalta. Rajat avataan sepposen selälleen Välimeren yli tuleville ja ohjataan uuden taakanjaon pohjalta pohjolaan?pssuora_small

Vai ovatko herätyskellot parlamentissa soineet? Löytyykö kanttia kurssin muutokseen pelastaa EU itseltään?

Torstaina 21.8.2014 klo 10 alkaen pidämme ”Työmiehen tuumaustunnin” puoluetoimistolla osoitteessa Yrjönkatu 8-10 B 6krs, Helsinki. Europarlamentaarikkomme Sampo Terho ja Jussi Halla-aho kertovat mitkä asiat ovat Suomen kannalta tärkeimmät parlamentin työlistalla. Parlamentin voimasuhteet mullistuivat, miten se näkyy työskentelyssä ja päätöksen teossa.

Lähetys on päättynyt. Jälkitallenne ohessa:

Twiitit tagilla #tuumaustunti

Tervetuloa!