Suven suurin puoluetapahtuma 3.5

Aukeaako hallitusovi, ja tuleeko sitä ennen jytky vai superjytky? Näihin kysymyksiin työstetään vastauksia Suomen tämän suven suurimassa puoluetapahtumassa.

Suora lähetys nähdään kahdessa osassa. Aamupäivällä 11:45 alkaen lähetetään kokouksen aloitus. Myöhemmin illalla klo 22:15 alkaen yllätysesiintyjä.

Aamupäivän jälkitallenne:

Perussuomalaiset rp:n Puolueneuvoston kokous pidetään 3.-4.5.2014 Oulun Energia Areenalla, Teuvo Pakkalankatu 11.

Perussuomalaiset rp. on muista puolueista poikkeava, ei pelkästään yhteiskuntapoliittisilta linjauksiltaan, vaan myös sisäiseltä demokratialtaan. Jokaisella Perussuomalaiset rp:n jäsenellä on yhdenvertainen mahdollisuus vaikuttaa puolueen keskeisiin päätöksiin. Tämä ainutlaatuinen oikeus maamme eduskuntapuolueista on vain perussuomalaisilla. Muissa puolueissa vallitsee edustuksellinen demokratia, eli puolue-eliitti valitsee puolueiden johtohenkilöt ja päättävät myös puolueen ohjelmista sekä linjauksista. Perussuomalaisissa demokratia toteutuu sanan todellisessa merkityksessä. Ouluun onkin kokoontunut 700-1000 edustajaa linjaamaan puolueen eduskuntavaaliohjelman sisältöä.

Klo 11.45 Musiikkiesitys
Klo 12.00 Finlandia-hymni
Klo 12.05 Suomen lippu ja piirien liput tuodaan saliin
Klo 12.10 Soittokunta / vaalivideo.
Klo 12.15 Paula Juka – Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piirin tervehdys
Klo 12.20 Oulun kaupunginvaltuuston varapuheenjohtaja Raimo Järvenpää – Oulun kaupungin tervehdys
Klo 12.25 Europarlamentaarikko Sampo Terho – europarlamentin tervehdys
Klo 12.45 Soittokunta
Klo 12.40 Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini – kokouksen avaus

Illan suorassa lähetyksessä nähdään myös huippuesiintyjän keikka. Älä missaa tätä, sillä jälkitallennetta ei tule!

Klo 22:15-23:30 Yllätysartistin keikka

Kokouskutsu täällä >