ma 25.8.2014 Muokattu ti 26.8.2014 11:51

Eduskuntaryhmän kesäkokous 26.-27.8

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän kesäkokous järjestetään 26.-27.8 Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla. Kokouspäivien aikana järjestetään medialle suunnattuja tiedotustilaisuuksia ja yleisötilaisuuksia.

Tilaisuuteen osallistuvia toimittajia pyydetään ilmoittautumaan sähköpostitse osoitteeseen kirsi.seivo@eduskunta.fi.

OHJELMA

Tiistai 26.8:

Eduskuntaryhmä kokoontuu aamulla Vantaan kaupungintalolla. Klo 12.00–13.00 puolueen puheenjohtaja Timo Soinin ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jari Lindströmin puheenvuorot. Tilaisuus on tarkoitettu tiedotusvälineille. Tilaisuutta voi seurata suorana verkkolähetyksenä perussuomalaisten www-sivuilta osoitteessa www.perussuomalaiset.fi/suora.

Klo 16.30–18.00 Toritapahtuma Tikkuraitilla. Paikalla kaikki perussuomalaiset kansanedustajat ja mepit. Lisätiedot >

Keskiviikko 27.8:

Klo 13.30-15 toritapahtumia Helsingissä, Vantaalla ja Espoossa, joihin edustajat ja mepit hajaantuvat seuraavasti:

Helsinki, Vuosaari: Kauppakeskus Columbus (sisäaula). Paikalla Juha Väätäinen, Mika Raatikainen, Maria Lohela, Juho Eerola ja Kimmo Kivelä. Lisätiedot >

Helsinki, Malmi: Ylä-Malmin tori. Paikalla Jussi Halla-aho, Lauri Heikkilä, Ari Jalonen, Anssi Joutsenlahti, Anne Louhelainen ja Lea Mäkipää. Lisätiedot >

Helsinki, Kannelmäki: Kauppakeskus Kaari (kauppakeskuksen edusta). Tom Packalén, Kaj Turunen, Ritva “Kike” Elomaa, Olli Immonen, Pirkko Mattila, Pentti Oinonen ja Pertti “Veltto” Virtanen. Lisätiedot >

Helsinki, Kamppi: Narinkkatori. Paikalla Sampo Terho, Jari Lindström, Reijo Hongisto, Osmo Kokko, Laila Koskela, Maria Tolppanen, Hanna Mäntylä ja Reijo Tossavainen. Lisätiedot >

Espoo, Leppävaara: Kauppakeskus Sello (Sellonaukio). Paikalla Arja Juvonen, Pirkko Ruohonen-Lerner, Pentti Kettunen, Martti Mölsä, Kauko Tuupainen ja Ville Vähämäki. Huom! Tämä tilaisuus jatkuu vielä klo 16 jälkeen. Timo Soini saapuu paikalle klo 16 jälkeen. Lisätiedot >

Vantaa, Myyrmäki: Paalutori. Paikalla Pietari Jääskeläinen, Mika Niikko, Johanna Jurva, Jussi Niinistö, Teuvo Hakkarainen ja Ismo Soukola. Lisätiedot >

Tervetuloa Perussuomalaisten eduskuntaryhmän kesäkokoukseen!

Lisätietoja: Kirsi Seivo, perussuomalaisten eduskuntaryhmän tiedottaja. kirsi.seivo@eduskunta.fi, mob: 050-5742288.