ke 20.5.2020 Muokattu ke 20.5.2020 17:06

Kike Elomaa: Voimaa hoitaville – kotimaisen musiikin livestriimaus Turun Pääkirjastolta ma 25.5. klo 13.30 alk.

20.5.2020

Kuukausi sitten maailmantähdet lyöttäytyivät yhteen ja lähettivät hienon musiikkistriimauksen maailmalle tsemppauksena hoitajille, jotka joutuvat koville työssään koronan riehuessa.

Mietin, että samantyyppisen tilaisuuden voisi pitää myös omassa maakunnassa. Olen hoitanut vanhuksia 70-luvulla Koskelan sairaskodissa. Röntgenhoitajana työskentelin 80- ja 90-luvulla Turun kaupunginsairaalassa, Tyksissä, Turun röntgenkeskuksessa sekä Sotilassairaalassa.

Timo Rautala, pitkän linjan muusikko, on mielisairaanhoitaja ammatiltaan. Timon kanssa ollaan tunnettu 40 vuotta ja tehty paljon keikkoja yhdessä. Soitin Timolle, että nyt meidän ”hoitajien” on tehtävä myös jotain tsempataksemme hoitohenkilökuntaa ja omaishoitajia. Timo keräsi artistit ja tekniikan kokoon ja maanantaina 25.5. meillä on livekonsertti, joka lähetetään striimattuna Turun Pääkirjastosta käsin kello 13.30 alkaen.

Musiikkitapahtuma: VOIMAA HOITAVILLE

Aika: maanantaina 25.5. klo 13.30-14.30

Alkutervehdys: Kirjastopalvelujohtaja Rebekka Pilppula

Tekniikasta vastaavat: Tero Nummila ja Timo Tuovinen

Vapaa-ajantoimesta paikalla: Olli Hirvonen

Tilaisuuden juontaa: Timo Salmesmaa (Aamuset)

Artistit: Vaakku Varjus, Kapa Ahonen, Mika Kujala, Tino Ahlgren, Minna Ranta, Markku Ketola, Taina Laiho, Arto Nuotio, Kike Elomaa, Harry Lindström, Katriina Rainio, Tutta Carpelan, Timo Rautala, Sebastian ja Anri Ahlgren.

Ritva ”Kike” Elomaa
Puh. 050 512 0806 , 0400 824774