ke 6.3.2024 Muokattu to 7.3.2024 14:13

Kirkkonummen PS:n valtuutettujen määrä kasvaa

Tiedote

Perussuomalaisten Kirkkonummen valtuustoryhmä kasvaa viidestä kuuden valtuutetun kokoiseksi, kun valtuustosta eronneen valtuutetun tilalle uudeksi valtuutetuksi nousee perussuomalainen Arttu Lankinen. Paloesimiehenä työskentelevä Lankinen toimii myös kunnan henkilöstöjaoston puheenjohtajana ja Kirkkonummen Perussuomalaiset ry:n 1. varapuheenjohtajana.

”Olen saanut jo tutustua valtuuston työskentelyyn tämän kauden aikana ensimmäisenä varavaltuutettuna. Otan innolla tehtävän vastaan, jotta voin olla mukana kehittämässä Kirkkonummesta entistä elinvoimaisempaa kuntaa”, Lankinen toteaa.

”Artun kanssa yhteistyö on sujunut hyvin jo pitkään ja olen iloinen, että hän nousee nyt myös valtuutetuksi vahvistamaan Perussuomalaisen linjan ajamista kunnanvaltuustossa”, valtuustoryhmän puheenjohtaja Piia Aallonharja mainitsee.

Valtuustoryhmässä Arttu Lankisen lisäksi valtuutettuina toimivat myös Perussuomalaiset r.p:n puheenjohtaja, Valtiovarainministeri Riikka Purra, Perussuomalaisten Uudenmaan piirin toiminnanjohtaja, kunnanhallituksen 1. varapuheenjohtaja Piia Aallonharja, elinvoimajaoston puheenjohtaja, valtuustoryhmän varapuheenjohtaja Ville Salminen, kunnanhallituksen jäsen, valtuustoryhmän sihteeri Anneli Granström ja toimitilapalveluiden lautakunnan jäsen Johanna Järvinen. Ryhmän varavaltuutettuina toimivat Jani Kähkönen ja Leena Salomaa sekä uudeksi varavaltuutetuksi nouseva Heinz Bäckström.

Piia Aallonharja
Sähköposti: piia.aallonharja@gmail.com