to 15.1.2015 Muokattu pe 16.1.2015 11:49

Halla-aho: Maahanmuutto eduskuntavaalien keskiössä (katso video)

pssuora_smallPerussuomalaiset ovat varoittaneet maahanmuuton kustannusten räjähtämisestä silmille, aivan kuten varoitimme edellisten vaalien alla euron tukipaketeista. EU:n turvapaikanhakijapajatso räjähtää silmille seuraavan eduskunnan aikana ja maksajia haetaan parhaillaan kuumeisesti.

Suomella on mahdollisuus ennakoida ja tehdä selkeä periaatepäätös jo nyt. Vaaleilla ratkaistaan, osallistummeko suomalaisen sosiaaliturvan täydelliseen romuttamiseen johtavaan EU:n maahanmuuton taakanjakomekanismiin. Suomelle on tarjolla jälleen kerran hölmön maksajan rooli. Kupletin juoneen kuuluu, että Suomi pakotetaan syyttömänä ”kantamaan vastuunsa”. EU:n maahanmuuton taakanjakomekanismissa piilee suomalaiselle veronmaksajalle seuraava miljardiluokan pommi.

Perussuomalaisten europarlamentaarikko Jussi Halla-aho puhuu maahanmuuttoon liittyvistä kysymyksistä. Ajankohtaisia asioita kommentoimassa myös puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo ja työmies Matti Putkonen.

Verkkolähetys on päättynyt. Tilaisuuden jälkitallenne ohessa:

Tweetit tagilla #tuumaustunti