ma 23.8.2021 Muokattu ma 23.8.2021 20:16

PS:n eduskuntaryhmän kesäkokous Torniossa 24.-25.8.2021

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän kesäkokous järjestetään 24.-25.8. Torniossa

Seuraa kokouksen suoria lähetyksiä tiistaina 24.8. klo 11.00 alkaen > suomenuutiset.fi tai YouTube psverkkomedia.

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän vuotuinen kesäkokous järjestetään tänä vuonna Torniossa. Tornion ainutlaatuinen sijainti Ruotsin rajalla on herättänyt mielenkiintoa valtakunnallisesti, etenkin kun Tornio on ollut otsikoissa viimeisen vuoden aikana useasti koronaturvallisuuteen liittyvissä asioissa.

– Olen ylpeä ja otettu saadessani kollegani perussuomalaisten kansanedustajat, ryhmäkanslian asiantuntijat sekä avustajamme vierailemaan kotikaupunkiini, perussuomalaisten paikallinen kansanedustaja Kaisa Juuso toteaa.

Eduskuntaryhmä vierailee kokouspäivien aikana ainakin Outokummun terästehtaalla ja myös Tornion Panimo kiinnostaa. Toisena kokouspäivänä kansanedustajat jalkautuvat kansan juttusille ainakin Torniossa, Kemissä, Keminmaassa, Simossa ja mahdollisesti myös Tervolassa.

– Myös Tullin ja Rajavartijoiden kuulumiset kiinnostavat meitä ja mielellämme tapaamme heitä, jos vain saamme tapaamisen järjestymään, Juuso lisää.

Perussuomalaisten eduskuntaryhmä on perinteisesti järjestänyt kesäkokouksensa eri puolilla Suomea. Kesäkokouksessa keskustellaan muun muassa eduskunnan alkavan syysistuntokauden asioista.

Perussuomalaisten eduskuntaryhmä

Heikki Tamminen