ti 31.5.2022

PS:n kansanedustaja Petri Huru ehdolle 2023 eduskuntavaaleihin

27.5.2022

Kansanedustaja Petri Huru tavoittelee jatkokautta eduskunnassa

Porilainen kansanedustaja Petri Huru (ps) kertoo tavoittelevansa jatkokautta vuoden 2023 eduskuntavaaleissa.

– Lähdin eduskuntaan muuttamaan tavallisten ihmisten asioita. Minua pänni, kun pelastuslaitoksella näin miten rahat eivät riitä kunnollisiin peruspalveluihin. Rahaa löytyy, kun päätetään korkeista valtuustopalkkioista, mutta sitä ei löydy ihmisten terveyspalveluihin tai elämisen kustannuksien helpottamiseksi.

– Olen todella tyytyväinen työhön, mitä olemme tehneet perussuomalaisten eduskuntaryhmän kanssa kuluvan kauden aikana. Oppositiosta käsin emme kuitenkaan pääse täysin toteuttamaan tavoitteitamme ja siksi tulevissa vaaleissa jokaisen ääni tarvitaan, Huru kommentoi.

Huru on siviiliammatiltaan ylipalomies. Eduskunnassa Huru toimii ympäristövaliokunnassa perussuomalaisten valiokuntavastaavana sekä jäsenenä liikenne- ja viestintävaliokunnassa.

Satakunnasta perussuomalaisten ehdokkaaksi on aiemmin ilmoittautunut vastikään Porista Merikarvialle muuttanut europarlamentaarikko Laura Huhtasaari.

Petri Huru
petri.huru@eduskunta.fi