pe 10.12.2021

PS:n ryhmäkanslia hakee lainsäädäntösihteeriä ja talouspoliittista asiantuntijaa

Lainsäädäntösihteeri

Perussuomalaisten eduskuntaryhmä hakee ryhmäkansliaan lainsäädäntösihteeriä.

Sinulla on oikeustieteen maisterin tai kandidaatin tutkinto tai olet opintojesi loppuvaiheessa, olet yhteistyökykyinen ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Kielitaitosi on ainakin suomi ja englanti, muut kielet ovat eduksi. Olet politiikasta kiinnostunut ja omaat perussuomalaisen arvomaailman.

Tehtäviisi kuuluvat erityisesti vastuullesi nimettävien valiokuntien asioiden käsittely yhdessä kollegoidesi ja kansanedustajiemme kanssa. Palkka on 3871,79 euroa kuussa.

Hakemukset pyydetään toimittamaan 3.1.2022 mennessä. Työ alkaa 1.2.2022 ja päättyy eduskunnan nykyisen vaalikauden päättyessä (oletus kevät 2023). Jatko mahdollinen.

Valittavasta henkilöstä tehdään turvallisuusselvitys.

Hakemukset jätetään ja tehtävästä antaa lisätietoja eduskuntaryhmän pääsihteeri Antti Valpas, puhelin 050 574 1886, sähköposti antti.valpas@eduskunta.fi.

Talouspoliittinen asiantuntija

Perussuomalaisten eduskuntaryhmä hakee ryhmäkansliaan talouspoliittista asiantuntijaa.

Sinulla on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto, ymmärrät taloutta laaja-alaisesti ja osaat arvioida poliittisten päätösten taloudellisia vaikutuksia monipuolisesti. Olet yhteistyökykyinen ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Kielitaitosi on ainakin suomi ja englanti, muut kielet ovat eduksi.

Valittavasta henkilöstä tehdään turvallisuusselvitys.