ma 26.9.2022 Muokattu ma 26.9.2022 12:29

PS:n Suomalaisuusohjelma 2022 on julkaistu

Perussuomalaiset esitteli tänään maanantaina 26.9.2022 uuden Suomalaisuusohjelmansa, jossa todetaan muun muassa:

Suomalaisuus on suomalaisten historiaa ja tulevaisuutta sekä näiden tulkintaa. Kansa ei voi elää ilman kertomusta siitä, ”mistä tulemme, keitä olemme ja minne olemme menossa”, ilman yksilöiden ja yhteisön tietoon ja tunteisiin perustuvaa suhdetta itseensä. Suomi on suomalaisten kotimaa, itsenäinen kansakunta ja kansanvaltainen valtio. Suomi on myös kieli, olemisemme kielellinen perusta.

Ohjelma jakaantuu kahteen osaan. Ensimmäisessä osassa ”Suomalaisuuden uhkat ja puolustaminen” käsitellään elämänmuotomme kulttuurisia uhkia ja näihin vastaamista yleisesti. Ohjelman toisessa osassa ”Suomen kieli yhdistää meitä kaikkia” käsitellään kansakuntamme kielellisiä uhkia ja haasteita sekä niiden käytännöllistä ratkaisua.

Lue ohjelma kokonaisuudessaan alla olevasta linkistä:

Perussuomalaisten Suomalaisuusohjelma >>

Suomalaisuusohjelman julkaisu Tuumaustunnilla 26.9.2022 maanantaina: Minun kaunis Suomeni – Riikka Purra ja Ilmari Rostila (suora lähetys)

Katso myös tilaisuuden videokooste!

Politiikan syksy on käynnistynyt kuumien kysymysten äärellä. Energiakriisi pahenee, hintojen ryöstäytyminen ja korkojen nousu suistavat suomalaisia taloudelliseen umpikujaan. Marinin/Saarikon hallituksen omistajaohjaus on täydellisesti epäonnistunut. Fortumin Uniper- ja Venäjä-seikkailuista lankeaa veronmaksajalle miljardien laskut. Puheenjohtaja Riikka Purra käy läpi poliittista tilannetta.

Tuumaustunnilla julkaistaan perussuomalaisten suomalaisuusohjelma. Sitä esittelee Suomalaisuuden Liiton puheenjohtaja tohtori Ilmari Rostila.

Lue täältä Perussuomalaisten kaikki ohjelmat >>