ti 16.8.2022 Muokattu to 18.8.2022 14:15

PS:n Ulko- ja turvallisuuspoliittinen ohjelma 2022 on julkaistu

Perussuomalaiset esitteli tiistaina 16.8.2022 uuden Ulko- ja turvallisuuspoliittisen ohjelmansa, jossa kaiken politiikan keskiössä on aina Suomen kansallisen edun turvaaminen.

Ohjelmassa todetaan muun muassa; että Suomi on historiansa, kulttuurinsa, arvojensa ja yhteiskuntarakenteidensa myötä erottamaton osa läntistä sivilisaatiota ja sivistystä.

Suomen kansallista turvallisuutta ja suvereniteettia ei tule missään olosuhteissa uhrata vetoamalla esimerkiksi ideologisesti värittyneeseen ja laajennettuun käsitykseen ihmisoikeuksista.

Kansallista vahvaa puolustusta täydentää tuleva puolustusliitto Naton jäsenyys, ja jo pitkään tehty laaja kansainvälinen puolustusyhteistyö.

Lue ohjelma kokonaisuudessaan alla olevasta linkistä:

Perussuomalaisten Ulko- ja turvallisuuspoliittinen ohjelma 2022 >>

The Foreign and security policy program of The Finns Party 2022 >>

Katso myös tilaisuuden videokooste!

Julkistamistilaisuudessa puheenjohtaja Riikka Purra kävi läpi ajankohtaista poliittista tilannetta, esitteli puolueen uuden ulko- ja turvallisuuspoliittisen ohjelman ja pureutui energiakysymyksiin. Lisäksi Suomen yksi parhaista Venäjän asiantuntijoista, puoluesihteeri Arto Luukkanen analysoi Venäjän tilannetta ja tavoitteita.

Lue täältä Perussuomalaisten kaikki ohjelmat >>