ma 15.4.2019 Muokattu to 18.4.2019 11:10

Tuumaustunnilla torstaina 18.4. klo 11: PS:n EU-vaaliohjelman ja ehdokaslistan lanseeraus

Klikkaa tästä Tuumaustunnin suoraan lähetykseen Suomen Uutisten sivuille!

EU natisee liitoksistaan

Euroopan unioni on todellisessa poliittisessa myllerryksessä. Aiemmin harjoitettu liittovaltio-, keskittämis- ja maahanmuuttopolitiikka on saanut kansallisissa vaaleissa tuomion. Oman kansallisen teollisuuden ja kansallisen itsemääräämisoikeuden puolustaminen on nousut todelliseksi vastavoimaksi EU:n yhteisvastuuta korostaville puolueille.

EU-vaalit ovat suoraa jatkumoa eduskuntavaaleille. Perussuomalaisten loistava vaalimenestys ennakoi myös todellista vastakkainasettelua tulevissa EU-vaaleissa Suomen linjasta. Perussuomaliset vastaan muut.

Työmiehen tuumaustunnilla torstaina 18.4.2019 klo 11.00 puheenjohtaja Jussi Halla-aho ja puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo esittelevät puolueen EU-vaaliohjelman ja ehdokaslistan. Tuumaustunti järjestetään osoitteessa Iso Roobertinkatu 4, Helsinki.

Kuvaamme ja lähetämme tilaisuuden ja lehdistötilaisuuden suorana Youtube Live -lähetyksenä. Lähetyslinkki löytyy sekä Perussuomalaisten että Suomen Uutisten verkkosivuilta.

Tervetuloa tuumaustunnille!

Matti Putkonen
Työmies
0400-904 447

Sisäänpääsy: Press-kortti tai mediatalon henkilökortti ja kuvallinen henkilötodistus. Henkilöllisyys tarkistetaan sekä ala- että yläovella.

Teknisiä asioita: TV-kamerat sekä suoraa lähetystä striimaavat saavat äänen suoraan lähetyspöydästämme (XLR-liitin). Ilmoittakaa mikäli tarvitsette palvelua, jotta tiedämme varata yhteyksiä riittävästi.