su 8.3.2015 Muokattu ti 24.3.2015 08:57

Tuumaustunti: Strategialinjaukset ja vaaliohjelma (VIDEO)

Tiedotustilaisuus Työmiehen tuumaustunnilta maanantaina 9.3.2015 klo 10:00: Perussuomalaiset julkaisee strategialinjauksensa ja vaaliohjelmansa. Tilaisuus lähetetään suorana verkkolähetyksenä.

Suomen teollisuustoiminnan poliittinen maariski on kasvanut kahden viimeisen vuoden aikana 23 %. Suuri osa suurimmista yrityksistämme suunnittelee siirtävänsä tuotantonsa pois Suomesta seuraavan viiden vuoden aikana. Työttömyys kasvaa ja kansalaisten kurjistuminen lisääntyy. Valtiontalous on konkurssin partaalla ja velkakellon kierrokset kiihtyvät. Mitkä ovat perussuomalaisten lääkkeet, joilla saadaan kilpailukyky kuntoon ja valtiontalous tasapainoon?

Strategialinjauksemme ja vaaliohjelmamme esittelevät puheenjohtaja Timo Soini, varapuheenjohtaja Hanna Mäntylä ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jari Lindström.

Tilaisuudessa luodaan myös katsaus kiihtyvään pääministerikisaan. Evan tutkimuksen mukaan pääministeriehdokkaiden myönteisimmät arviot saivat tasaväkisesti puheenjohtajat Juha Sipilä (45 %) ja Timo Soini (41 %). Kaksikon taakse ovat jääneet Alexander Stubb (35 %) ja Antti Rinne (30 %). Kisasta tulevan pääministeripaikasta tulee äärimäisen tiukka ja varmasti värittää viimeisten viikkojen vaalitaistelua.

Tilaisuuden jälkitallenne ohessa:

Tviitit tagilla #tuumaustunti