Perussuomalaisten puoluekokous 2019: jälki-ilmoittautuminen kokouspaikalla ja majoittuminen

PS:n puoluekokous: jälki-ilmoittautuminen kokouspaikalla

Kokouksen ennakkoilmoittautuminen on päättynyt, jälki-ilmoittautuminen mahdollista kokouspaikalla lauantaina 29.6. kello 8.00 alkaen – tervetuloa!

Perussuomalaisten kolmastoista sääntömääräinen puoluekokous järjestetään lauantaina 29.6.2019 ja sunnuntaina 30.6.2019 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa, osoitteessa: Ilmailunkatu 20, 33900 Tampere.

Puoluekokouksessa ovat äänioikeutettuja kaikki ne puolueen jäsenet, jotka ovat maksaneet kuluvan vuoden jäsenmaksut 31.5.2019 mennessä, eikä edellisen vuoden jäsenmaksua ole laiminlyöty.

HUOM: Puoluekokoukseen tarvitset mukaasi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen, myös ajokortti käy.

Majoitukset

Perussuomalaisten puolue on tehnyt alla oleviin hotelleihin kiintiövaraukset puoluekokoukseen osallistuville. Sokos Hotelsin ja Radisson Blun kiintiötunnus on: ”Perussuomalaisten puoluekokous” ja Holiday Clubin tunnus on ”Perussuomalaiset”. Huomioithan, että jokainen majoittuja varaa ja ostaa itse omat hotellivarauksensa.

Hotellit ovat:

Varaukset/Sokos Hotels myyntipalvelu: puhelin: 020 1234 600/yksittäiset huonevaraukset, sähköposti: sokos.hotels@sok.fi

Varaukset/Radisson Blu keskusmyyntipalvelu: puhelin: 020 1234700/yksittäiset huonevaraukset, sähköposti: reservations.finland@radissonblu.com

Varaukset/Holiday Club Tampere: puhelin +358 3 06 870 930, sähköposti: hotellimyynti.tampere@holidayclub.fi

Kokouksen käsittelylista ja aikataulu

Katso tästä kokouksen käsittelylista ja kokouspäivien aikataulu >>

Henkilövalinnat

Henkilövaalien ehdokkaat täällä.

Suora verkkolähetys

Katso lauantain ja sunnuntain suorat verkkolähetykset täältä.