PS:n puoluekokous 14.-15.8.2021 ilmoittautuminen

Tervetuloa Perussuomalaisten puoluekokoukseen 14.-15.8.2021.

Perussuomalaisten neljästoista sääntömääräinen puoluekokous järjestetään:

lauantaina 14.8.2021 ja sunnuntaina 15.8.2021 Seinäjoki Areenalla, osoitteessa: Kirkkokatu 23, 60220 Seinäjoki.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä sääntömuutosasia.

Puoluekokouksessa ovat äänioikeutettuja kaikki ne puolueen jäsenet, jotka ovat maksaneet kuluvan vuoden jäsenmaksun 30.6.2021 mennessä, eikä edellisen vuoden jäsenmaksua ole laiminlyöty.

Huom! Puoluekokoukseen tarvitset mukaan kuvallisen henkilöllisyystodistuksen, myös ajokortti käy.

Kokoukseen ilmoittautuminen

Jäsenistön ennakkoilmoittautuminen kokoukseen on päättynyt, jälki-ilmoittautuminen mahdollista kokouspaikalla lauantaina 14.8. kello 8.00 alkaen – tervetuloa!

Majoitusvaihtoehdot

Osallistujat varaavat ja maksavat majoituksensa itse. Olemme koonneet alla olevaan linkkiin listauksen Seinäjoen keskustan ja lähialueen majoitusvaihetoehdoista:

Kokouksen käsittelylista ja aikataulu

Katso täältä kokouksen käsittelylista ja aikataulutiedot >>

Puoluekokouksen henkilövaalit

Puoluekokouksen henkilövaaleihin 23.7. mennessä ilmoittautuneiden nimet julkistetaan lehdistölle maanantaina 26.7.2021.

HUOM!

Huomioithan, että virallinen ehdolle asettuminen tapahtuu puoluekokouksessa. Kokouksessa yhden kokousedustajan on esitettävä ehdokasta ja toisen kokousedustajan kannatettava esitystä. Esitys- ja kannatuspuheenvuorojen pituus on yksi minuutti. Ehdokkaan oman esittelypuheenvuoron pituus on alustavasti 3 minuuttia.

Suora verkkolähetys

Puoluekokouksen suorasta verkkolähetyksestä tulee linkit sivuillemme myöhemmin.