Puolueneuvoston kokous Lahdessa 1.9.2018

Perussuomalaisten puolueneuvoston kokous järjestetään tänä vuonna Lahden Messukeskuksessa lauantaina 1.9.2018 osoitteessa Salpausselänkatu 7, Lahti. Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki puolueen jäsenet.

HUOM: Tilaisuuteen tulee ilmoittautua etukäteen viimeistään 17.8.2018.

Ilmoittaudu täältä >

Perussuomalaiset rp:n puoluevaltuutetut ja kunnanvaltuutetut kokoontuvat tänä syksynä Lahteen puolueneuvoston kokoukseen. Puoluekokouksien välisinä vuosina kokoontuva sääntömääräinen puolueneuvoston kokous pidetään tänä vuonna yksipäiväisenä Lahdessa. Kokoonnumme yhdessä puhumaan politiikkaa ja käsittelemään uusittuja ohjelmiamme.

Puolueneuvostoon kuuluvat puoluevaltuuston jäsenten lisäksi puoluehallituksen puolueen jäseniksi hyväksymät kunnanvaltuutetut sekä ansioituneet, puoluekokouksen hyväksymät ja vaatimukset täyttävät puolueen jäsenet, jotka puolueneuvosto valitsee kokouksessaan kahdeksi vuodeksi kerrallaan. Kokoukseen ovat läsnäolo-oikeudella tervetulleita myös muut PS-puolueen jäsenet.

Aikataulu

Ovet avataan klo 08.00, ja ilmoittautuminen alkaa. Tilaisuus alkaa klo 11.00. Tarkennettu kokousohjelma julkaistaan tällä sivulla myöhemmin.

Tiedustelut: hallinto@perussuomalaiset.fi tai puh: 0400 917 354.