su 3.4.2022 Muokattu pe 13.5.2022 13:03

Ilmoittaudu mukaan PS:n puolueneuvoston kokoukseen Hämeenlinnaan 14.-15.5.2022

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Perussuomalaisten sääntömääräinen puolueneuvoston kokous järjestetään tänä vuonna kaksipäiväisenä tapahtumana Hämeenlinnan Loimua Areenalla lauantaina ja sunnuntaina 14.-15.5.2022, osoitteessa Härkätie 17 B, 13600 Hämeenlinna. Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki puolueen jäsenet.

Puolueemme toimintakulttuurin myötä Sinulla on nyt valtaa vaikuttaa puolueemme linjauksiin. Käytä sitä ja tule Hämeenlinnaan, jossa kokoonnumme yhdessä puhumaan politiikkaa sekä käsittelemään muun muassa ensi vuoden eduskuntavaaliohjelmaa- ja kampanjaa. Luvassa on perussuomalaisten vuoden tärkein ja hauskin yhteinen työpäivä, joten pois ei kannata jäädä. Kokouksessa on jokaisella jäsenellä puhe- ja esitysoikeus, joten huolehdithan, että jäsenmaksusi on maksettu.

Huomioithan, että puolueneuvoston kokoukseen tarvitset mukaasi henkilöllisyystodistuksen, joka voi olla voimassa oleva passi, ajokortti tai henkilökortti.

Ennakkoilmoittautuminen kokoukseen 6.5.2022 mennessä:

Ennakkoilmoittautuminen kokoukseen on päättynyt. Puolueen jäsenet voivat osallistua kokoukseen jälki-ilmoittautumalla kokoukseen paikan päällä kokouspäivänä kello 8.00 alkaen

Huom! Ennakkoilmoittautumisen jälkeen puolueen jäsenet voivat osallistua kokoukseen jälki-ilmoittautumalla kokoukseen paikan päällä kokouspäivänä kello 8.00 alkaen. Myös paikan päällä ilmoittautuvilla tulee olla mukana henkilöllisyystodistus, joka voi olla voimassa oleva passi, ajokortti tai henkilökortti.

Median edustaja, ilmoittaudu mukaan tästä linkistä >>

Media-akkreditointi: otathan mukaasi pressikortin sekä kuvallisen henkilötodistuksen alueelle päästäksesi.

Kokouspäivien aikataulu ja asialista

Kokouspäivien aikataulu ja asialista julkaistaan nettisivuillamme ja jaetaan osallistujille kokouspaikalla.

Launtaina yhteinen iltajuhla

Lauantain kokouspäivän jälkeen vietämme yhteistä iltajuhlaa kello 19.00 alkaen.

Suora verkkolähetys

Puolueneuvoston kokouksen lauantain ja sunnuntain suoria verkkolähetyksiä voi seurata sivuiltamme. Lähetysten linkit löytyvät suomenuutiset.fi tai YouTube-kanavaltamme.

Majoitukset

Lisäämme Hämeenlinnan majoituksista tähän lisätietoa myöhemmin mutta voit jo nyt etsiä aluelta majoitusta esim. alla olevista linkeistä:

www.booking.com >> Hämeenlinna majoitus

www.trivago.fi >> Hämeenlinna majoitus

Mainitse majoitusta varatessasi, että olet tulossa PS:n puolueneuvoston kokoukseen. Huomioi, että jokainen majoittuja varaa ja ostaa/maksaa itse omat majoitus/hotellivarauksensa.

Kokouksen terveyssuunnitelma

Puolueneuvoston kokouksen järjestämisajankohtana on odotettavissa koronaepidemian olevan perustasolla, mikä ei estä tilaisuuden järjestämistä. Lisäksi tilaisuuden osallistujat ovat puolueen jäseniä, joten kyseessä ei ole yleisötilaisuus. Tapahtuman järjesteämisessä noudatetaan kokouspaikalla viranomaisten turvallisuusohjeistuksia ja suosituksia.

Saapuminen Loimua Areenalle

Hämeenlinnan Loimua Areenalle on helppo saapua läheltä ja kaukaa. Areenalla on runsaasti parkkitilaa henkilöautoille ja matkailuautoille. Kun saavut paikalle seuraa opasteitamme.

Hämeenlinnan joukkoliikenteen bussipysäkki sijaitsee aivan Loimua Areenan kupeessa ja esimerkiksi bussi nro 4 kulkee Hämeenlinnan torilta suoraan Loimua Areenalle.

Hämeenlinnan joukkoilikenne nettisivut >>
Hämeenlinnan bussit ja pysäkit (reittiopas) >>

Alueen kartta, Google maps:

Sähköposti: hallinto@perussuomalaiset.fi