Kategoria: Järjestö

Perussuomalaisten periaateohjelma julkaistu

Kirjoitettu 19.10.2018  | Järjestö

Perussuomalaiset on julkaissut uuden periaateohjelmansa. Ohjelma esittelee perussuomalaisuuden suurta ideaa ja isänmaallisen ja kansallismielisen puolueen periaatteita. Ohjelma ei ota kantaa varsinaisiin päivänpoliittisiin teemoihin tai tavoitteisiin. Lue lisää >

Lue tästä uusin PS-lehti (09/2018)

Kirjoitettu 28.9.2018  | Järjestö

Uusi Perussuomalaisten lukupaketti PS-lehti on ilmestynyt! Klikkaa tästä ja lue lähes 40-sivua mielenkiintoista asiaa! PS-lehti päänumero 9/2018 PS-lehti järjestöliite 9/2018 Mielenkiintoisia lukuhetkiä! Lue lisää >

Isä ja poika perussuomalaisten valtuutettuina: ”Nyt uskaltaa olla vähän eri mieltäkin asioista”

Kirjoitettu 28.8.2017  | AjankohtaistaJärjestö

Perussuomalaiset Ari ja Mauri Heiska ovat pirkanmaalaisia kaupunginvaltuutettuja kahdessa polvessa. 66-vuotias Ari vaikuttaa Ikaalisissa ja 35-vuotias Mauri Ylöjärvellä. Niin isä kuin poikakin ovat myös omien kuntiensa kaupunginhallituksissa. Kolmekymmentä vuotta valtuustossa istunut Ari Heiska istuu perussuomalaisten valtuutettuna jo kolmatta kauttaan. Hän on toiminut Ikaalisten Perussuomalaisten ja valtuustoryhmän puheenjohtajana ja ollut myös piirin toiminnassa mukana. Perussuomalaisiin... Lue lisää >