to 1.2.2024 Muokattu pe 2.2.2024 15:57

Marika Puolimatkasta Tampereen Perussuomalaisten valtuustoryhmän uusi puheenjohtaja

Tiedote

Tampereen Perussuomalaisten valtuustoryhmä on valinnut vuosikokouksessaan 1.2.2024 alkaen uudeksi puheenjohtajakseen Marika Puolimatkan. Aiemmin ryhmää pitkään luotsannut Lassi Kaleva jatkaa nyt ensimmäisenä varapuheenjohtajana. Toiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Joonas Kiviranta. Valtuustoryhmän sihteerinä jatkaa Ville Salomäki.

Marika Puolimatka on aiemmin tällä valtuustokaudella toiminut ryhmässä varapuheenjohtajana. Tuore puheenjohtaja on tyytyväinen ryhmän nykyiseen tilanteeseen. ”Valtuustoryhmämme on kasvanut edellisestä valtuustokaudesta huomattavasti. Puheenjohtajavaihdos kuvastaa hyvin tämän hetkistä tilannettamme puolueena. Ryhmämme halusi muutosta ja se näkyi valinnoissa. Olemme ajassa elävä ja uudistuva puolue. Uskon, että tämän muutos saa aikaan positiivista energiaa työhömme ryhmänä ja avaa meille myös uusia toimintamalleja.” Marikan mukaan askelmerkit katsotaan yhdessä. On tärkeää, että jokainen saa ryhmässä äänensä kuuluviin ja voimme suunnata kaiken energiamme Perussuomalaisen politiikan ja arvojen edistämiseen.

Olemme talousrealistinen puolue ja näin aiomme jatkaa. Tampereen tulee olla turvallinen ja hyvä paikka elää ja yrittää. ”Toivon, että Tampere tunnetaan erityisesti lapsiystävällisenä ja yrittäjämyönteisenä kaupunkina. Sillä saamme aikaan tervettä kasvua ”, Marika linjaa.

Pidämme tärkeänä yhteydenpitoa jäsenistöömme ja äänestäjiimme. Politiikassa käsiteltävät asiat koskettavat meidän jokaisen arkea jossain kohtaa. Toivommekin siksi ihmisten olevan meihin yhteydessä matalalla kynnyksellä.

Marika Puolimatka
Puhelin: 0409639129