to 18.1.2024 Muokattu ma 22.1.2024 16:25

Nuutti Hyttinen jatkaa Helsingin PS:n valtuustoryhmän puheenjohtajana

Perussuomalaisten valtuustoryhmän vuosikokous valitsi 17.1.2024 kaupunginvaltuutettu Nuutti Hyttisen yksimielisesti valtuustoryhmän puheenjohtajaksi vuodelle 2024. Nuutti Hyttinen toimi valtuustoryhmän puheenjohtajana 6.8.2023 alkaen myös edellisenä vuonna.

Samassa kokouksessa valittiin valtuustoryhmän varapuheenjohtajaksi yksimielisesti kaupunginvaltuutettu Laura Korpinen, hän toimii myös kaupunginhallituksen varajäsenenä.

Valtuustoryhmän sihteerinä jatkaa myös vuonna 2024 Samuli Voutila.

”Perussuomalaiset ovat nostaneet esiin valtuustossa, lautakunnissa ja budjettineuvotteluissa helsinkiläisten elämään vaikuttavia huolia. Katsomme, että Helsingin asukkailla on oikeus turvalliseen ja viihtyisään kaupunkiin, jossa lähiluontoa ei esimerkiksi tuhota liian tiiviillä rakentamisella. Helsingin perussuomalaisten mielestä kaupungissamme on myös voitava liikkua sujuvasti kaikilla liikennemuodoilla, muuten kaupunki menettää niin yritystoimintaa, työpaikkoja kuin, että veronmaksajia”, linjaa valtuustoryhmän puheenjohtaja Nuutti Hyttinen.

Nuutti Hyttinen
nuutti.hyttinen@gmail.com