pe 12.2.2021

Perussuomalainen Nuoriso ry:n uusi visuaalinen ilme on julkaistu

12.2.2021

Perussuomalainen Nuoriso ry julkisti visuaalisen ilmeen tänään 12.2.2021 kello 16:00.

Nuorisojärjestön uusi logo ilmentää vahvasti isänmaallisuutta, toivoa paremmasta tulevaisuudesta ja länsimaisia arvoja kunnioittavasta maailmasta. Logossa Suomi-neito katsoo vahvasti länteen, joka ilmentää yhdistyksen näkemyksiä länsimaalaisten arvojen vahvuuksista, joita haluamme puolustaa.

“Projekti oli erittäin onnistunut, vaikka aikataulu oli todella nopea. Alussa selvitimme jäsenistön näkemyksiä ja tekemiä malleja, joista hallitus päätyi jatkokehittelemään ammattilaisten kanssa ehjän kokonaisuuden.”

“Lopputulokseen on tyytyväinen koko hallitus ja ensimmäisen tunnin aikana saamamme palaute kertoo siitä, että myös ihmiset yli puoluerajojen pitävät logosta erittäin paljon. Järjestön uusi slogan “valoa poliittiseen pimeyteen” ilmentää erinomaisesti näkemyksiämme yhteiskunnan nykytilasta, johon haluamme saada muutosta aikaan omalla panoksellamme.”, kertoo järjestön puheenjohtaja Miko Bergbom.

Perussuomalainen Nuoriso ry
Miko Bergbom