ke 23.6.2021

Perussuomalaisten Naisten puheenjohtajana jatkaa Ritva ”Kike Elomaa: ”Kokouksessa oli tekemisen meininki!”

TIEDOTE

21.6.2021

Perussuomalaiset Naiset piti sääntömääräisen syyskokouksensa viikonloppuna Tampereella. Kokous on siirtynyt koronarajoitusten vuoksi ja kokouksessa mahdollistettiin myös valtakirjojen käyttö. Perussuomalaisten Naisten jäsenmäärä on ollut kovassa kasvussa ja jatkokaudelle järjestön puheenjohtajaksi yksimielisesti valittu Ritva ”Kike” Elomaa on tyytyväinen.

– Perussuomalaiset Naiset tekivät valtavan urakan vaalityössä ja se näkyi valtakunnallisesti. Uusia naisehdokkaita ja -valtuutettuja saatiin runsaasti lisää ja kokouksessa oli riemukas tunnelma. Onneksi voimme vihdoin kokoustaa kasvotusten – se lisää yhteisöllisyyden tunnetta, Elomaa kommentoi.

Elomaa oli erityisen tyytyväinen uusista ideoista ja innosta, joka kokouksessa oli.

– Selvästi nyt on tekemisen meininki. Uusi hallitus aloittaa työnsä hyvin nopeasti ja toimeen onkin tartuttava myös näin vaalien jälkeen.

Syyskokous valitsi Perussuomalaisten Naisten hallituksen muiksi jäseniksi Uudeltamaalta Merja Nevalaisen, Lennu Sajomaan, Sari Martnikun ja Leena Meren, Pirkanmaalta Sari Henrikssonin ja Arja Tuppuraisen, Lapista Heli Trögin ja Terttu Mannisen, Helsingistä Nina Strandénin, Varsinais-Suomesta Alice Girsin, Keski-Suomesta Marke Tuomisen, Kymistä Tarja Saareksin, Kainuusta Eila Aavakareen, Etelä-Pohjanmaalta Leena Kurikan, Keski-Pohjanmaalta Tina Lindskogin, Pohjois-Pohjanmaalta Anu Elovaaran, Etelä-Savosta Tanja Hartosen, Pohjois-Savosta Vuokko Hämäläisen, Päijät-Hämeestä Päivi Granlundin, Kanta-Hämeestä Elise Lehtisen, Satakunnasta Ulla Saaren ja Pohjois-Karjalasta Outi Maran.

Varajäseniksi hallitukseen valittiin Suoma Karjalainen, Kirsi-Maarit Asplund, Heleena Pekkala, Piia Manninen, Anja Kivelä, Mervi Eskelinen, Eila Kivioja, Virva Romo, Kaija Hietanen, Anne Mattila, Marja Tammilehto, Hannele al-Hamzawi, Kaisa Garedew, Ulpu Keränen, Saija Granlund, Heidi Selenius, Seija Gröhn, Erja Gadd, Tiina Puotiniemi ja Rauni Lamberg

Ritva ”Kike” Elomaa