pe 7.1.2022 Muokattu la 8.1.2022 13:21

PS:n SUOMALAINEN ENSIN -aluevaalikiertue kiertää Uudellamaalla 8.-11.1.

Tiedote 7.1.2022

Perussuomalaisten aluevaalikiertueen bussi kiertää Uudenmaan alueella tammikuun aikana päivittäin ja 8.-11.1.2022 välisenä aikana kiertueeseen kuuluu 12 paikkakuntaa, jossa kuntalaisten on mahdollista tavata puolueen johtoa, kansanedustajia ja Uudenmaan alueen perussuomalaisia aluevaaliehdokkaita.

Perussuomalaiset ovat tunnetusti vahva toripuolue ja puolueen aluevaaliohjelman sanoman vieminen Uudenmaan alueelle myös poikkeusoloissa on perussuomalaisten puolueelle tärkeä asia. ”Tapahtumissa meidät on otettu hyvin vastaan, sillä juuri nyt on tärkeä kuulla suomalaisten ajatukset ja evästykset tulevaan aluehallintomalliin. Se on kiertueemme yksi keskeisistä teemoista ­– Sinä – suomalainen ensin”, puoluesihteeri Arto Luukkanen toteaa viitaten perussuomalaisten aluevaalikampanjan sloganiin.

Perussuomalaisten SUOMALAINEN ENSIN-aluevaalikiertue on ollut liikkeellä syyskuun ensimmäisestä viikosta lähtien ja kiertue tulee jatkumaan aina tammikuun 22. päivään saakka. Tammikuussa perussuomalaisten aluevaalibussi kiertää päivittäin pääsääntöisesti Uudellamaalla. Seuraa ilmoitteluamme ja poikkea paikalle jututtamaan tai noutamaan tuore PS-vaalilehti – tervetuloa!

Tutustu myös Perussuomalaisten aluevaaliehdokkaisiin puolueen ehdokasgalleriassa, sekä Perussuomalaisten uunituoreeseen aluevaaliohjelmaan, joka kiteyttää sen, mitä Perussuomalaiset haluaa suomalaisille näissä vaaleissa.

”Perussuomalainen kenttä on tehnyt valtavan työn, yhdessä piirien puheenjohtajien sekä vaalipäälliköiden kanssa. Meille tulee aluevaaleihin yhteensä 1561 ehdokasta – joka on 91 % täydestä listasta. Lisäksi miesten ja naisten välinen jakautuma on noin 60/40”, toteaa kenttää kiittelevä puoluesihteeri Arto Luukkanen tyytyväisenä.

”Perussuomalaisten aluevaalikiertueella käydään avointa ja vilkasta keskustelua suomalaisten kanssa siitä, miten puolustaa ja rakentaa kansalaisten esille nostamien asioiden pohjalta Suomen ja suomalaisten tulevaisuutta. Suomalainen elämänmuoto on vaarassa, hallituksen ilmastotoimet nostavat kaikkien arjen kustannuksia ja juuri siksi meidän kaikkien tulee olla aktiivisia sekä äänestää tammikuussa, jotta kansalaisten ääni myös kuuluu päätöksenteossa”, puoluesihteeri Luukkanen haastaa kaikkia suomalaisia.

Uudellamaalla perussuomalaisten SUOMALAINEN ENSIN-aluevaalikiertueeseen osallistuu puolueen puheenjohtaja Riikka Purra, 1. varapuheenjohtaja Leena Meri, 2. varapuheenjohtaja Mauri Peltokangas, 3.varapuheenjohtaja Sebastian Tynkkynen ja puoluesihteeri Arto Luukkanen. Tapahtumissa on myös mukana Uudenmaan kansanedustajia ja paikallisia perussuomalaisia toimijoita sekä aluevaaliehdokkaita.

Arto Luukkanen
Puoluesihteeri
arto.luukkanen@perussuomalaiset.fi

Uudenmaan aluevaalikiertueen bussin aikataulu alla (klikkaa kuva suuremmaksi).