pe 13.5.2022 Muokattu pe 13.5.2022 21:28

Puolueneuvoston kokous 14.-15.5.2022: ohjelma & saapuminen

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Perussuomalaisten sääntömääräinen puolueneuvoston kokous järjestetään tänä vuonna kaksipäiväisenä tapahtumana Hämeenlinnan Loimua Areenalla lauantaina ja sunnuntaina 14.-15.5.2022, osoitteessa Härkätie 17 B, 13600 Hämeenlinna. Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki puolueen jäsenet.

Puolueemme toimintakulttuurin myötä Sinulla on nyt valtaa vaikuttaa puolueemme linjauksiin. Käytä sitä ja tule Hämeenlinnaan, jossa kokoonnumme yhdessä puhumaan politiikkaa sekä käsittelemään muun muassa ensi vuoden eduskuntavaaliohjelmaa- ja kampanjaa. Luvassa on perussuomalaisten vuoden tärkein ja hauskin yhteinen työpäivä, joten pois ei kannata jäädä. Kokouksessa on jokaisella jäsenellä puhe- ja esitysoikeus, joten huolehdithan, että jäsenmaksusi on maksettu.

Huomioithan, että puolueneuvoston kokoukseen tarvitset mukaasi henkilöllisyystodistuksen, joka voi olla voimassa oleva passi, ajokortti tai henkilökortti. Ennakkoilmoittautuminen kokoukseen on päättynyt. Puolueen jäsenet voivat osallistua kokoukseen jälki-ilmoittautumalla kokoukseen paikan päällä kokouspäivänä kello 8.00 alkaen.

Suorat verkkolähetykset

Seuraa puolueneuvoston kokouksen lauantain ja sunnuntain suoria verkkolähetyksiä: suomenuutiset.fi tai YouTube-kanavaltamme.

Kokouksen ohjelma lauantaina 14.5.2022

Klo 8.00 Kokouspaikalle ilmoittautuminen avataan

Klo 10.30 Kokouksen avaus

– Videoesitys: “Tämä maa, tämä taivas”

-Lippukulkue: Suomen lippu piirien lippujen kanssa tuodaan saliin Siniristilippu-laulun saattelemana. Suomen lippua kantaa 1 vpj. Leena Meri ja airuena 3 vpj. Sebastian Tynkkynen ja PS-eduskuntaryhmän pj. Ville Tavio

-Perussuomalaisten Hämeen piirin tervehdys, piirin pj. Antti Salminen

-Hämeenlinnan kaupunginjohtaja Olli-Poika Parviainen

-Kokouksen avaus, PS:n puheenjohtaja Riikka Purra

(11.00–13.30 Nonstop-lounas)

Klo 12.00 Talous ja veropolitiikka, esittelijä PS-eduskuntaryhmän pj. Ville Tavio

Klo 13.30 EU:n politiikka, esittelijä PS-kansanedustaja Jenna Simula

Klo 15.00 Turvallisuuspolitiikka, PS-kansanedustaja, UaV pj. Jussi Halla-aho

Klo 17.00 Kokous keskeytetään

(19.00 alkaen yhteinen iltajuhla)

Kokouksen ohjelma sunnuntaina 15.5.2022

Klo 8.00 Kokouspaikalle ilmoittautuminen avataan

Klo 10.15 Energia- ja ilmastopolitiikka, esittelijä PS-kansanedustaja Lulu Ranne

(11.00–13.30 Nonstop-lounas)

Klo 11.30 Maahanmuuttopolitiikka, esittelijä PS-kansanedustaja Olli Immonen

Klo 12.45 Kriminaalipolitiikka, esittelijä PS-kansanedustaja ja 1 vpj Leena Meri

Klo 14.00 Metsä- ja maatalouspolitiikka, esittelijä PS-kansanedustaja ja 2 vpj Mauri Peltokangas

Klo 15.15 Eduskuntaryhmän selonteko, PS-eduskuntaryhmän pj. Ville Tavio

Klo 15.35 Europarlamentin selonteko, PS-europarlamentaarikko Teuvo Hakkarainen

Klo 15.55 Jatketaan tarvittaessa lähetekeskustelua

Klo16.30 Eduskuntavaaliohjelman lähetekeskustelun yhteenveto ja kokouksen päättäminen PS:n puheenjohtaja Riikka Purra

Saapuminen kokouspaikalle

Hämeenlinnan Loimua Areenalle on helppo saapua läheltä ja kaukaa. Areenalla on runsaasti parkkitilaa henkilöautoille ja matkailuautoille. Kun saavut paikalle seuraa opasteitamme.

Hämeenlinnan joukkoliikenteen bussipysäkki sijaitsee aivan Loimua Areenan kupeessa ja esimerkiksi bussi nro 4 kulkee Hämeenlinnan torilta suoraan Loimua Areenalle.

Hämeenlinnan joukkoilikenne nettisivut >>
Hämeenlinnan bussit ja pysäkit (reittiopas) >>

Alueen kartta, Google maps:

Kokouksen terveyssuunnitelma

Puolueneuvoston kokouksen järjestämisajankohtana on odotettavissa koronaepidemian olevan perustasolla, mikä ei estä tilaisuuden järjestämistä. Lisäksi tilaisuuden osallistujat ovat puolueen jäseniä, joten kyseessä ei ole yleisötilaisuus. Tapahtuman järjesteämisessä noudatetaan kokouspaikalla viranomaisten turvallisuusohjeistuksia ja suosituksia.

Sähköposti: hallinto@perussuomalaiset.fi