pe 24.11.2023 Muokattu ma 4.12.2023 19:29

Raision/Ruskon PS:n syyskokous ja pikkujoulutunnelmia

Yhdistyksen syyskokousvalinnat

Raision keskisuuri perussuomalainen yhdistys yhdessä ruskolaisten kanssa piti syyskokouksensa perjantaina 10.11.2023 Raision kaupungintalolla.

Paikalle saapui kutsuttuina ennätykselliset 24 jäsentä kokoustamaan talvisissa tunnelmissa.

Yhdistyksen istuvalle puheenjohtajalle Mikko Kangasojalle ei löytynyt tänäkään vuonna haastajaa, joten puheenjohtajan nuija pysyy myös tulevana vuonna 2024 samoissa varmoissa käsissä.

Uusi hallitus sen sijaan on muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta uusissa käsissä. Vuoden 2024 hallituksen muodostavat ja Kangasojan tueksi valittiin Sini Laine, Sisko Jaakkola, Evert Grönblom, Risto Murtosaari, Kari Vastamäki, Hannu Manninen ja Hannu Kesti ( Rusko ).

Onnea ja menestystä uudelle hallitukselle!

Yhdistyksen jouluisen illanvieton kuulumisia

Yhdistyksen syyskokouksen jälkeen, tilaisuutta jatkettiin perinteisellä pikkujouluteemalla jatkettiin ja mukaan liittyi myös uusia jäseniä, jonka johdosta yhdistyksemme jäsenmäärä kasvoi illan naikana peräti 26:n jäseneen.

Uudet jäsenet istahtivat vuorollaan paikalla olijoiden tentattaviksi ja istuntatuokion jälkeen meillä oli todella tuttuja, tai voisiko sanoa jo vanhoja jäseniä “kuorossa” mukana. Tenttauskysymyksistä yleisin ja jo legendaariseksi muodostunut oli taas: Miksi Perussuomalaiset, johon uudet jäsenet antoivat varsin mainioita vastauksia.

Keskustellen, saunoen, uiden, makkaraa grillaten ja laseja kilistellen kului talvinen yhteisilta kohti keskiyötä. Jatkoja vietettiin perinteiseen tapaan paikallisessa karaokeravintolassa yhdessä laulaen ja aamuyöllä raisiolaisen SIG -yhtyeen ikivihreät kappaleet, kuten Vuosisadan Rakkaustarina, saatteli meidät kunkin turvallisesti kotimatkalle.

Heikki Suominen
PS-Raisio