ke 27.11.2019 Muokattu ke 8.1.2020 14:26

Syyskokousten huippusesonki käynnissä: Jussi ja Jenna “Kiitos kentälle – tehdään historiaa!”

Vuosi on pyörähtänyt taas siihen vaiheeseen, että kaikissa Perussuomalaisissa yhdistyksissä valitaan uusia puheenjohtajia ja hallituksen jäseniä tulevalle toimintavuodelle 2020.

Puolueen järjestöorganisaatioon kuuluu 16 piiriyhdistystä ja noin 250 paikallisyhdistystä, joiden perustana ovat puolueen jäsenet.

Henkilövalintojen lisäksi syyskokouksissa käsitellään kokouksen sääntömääräiset asiat sekä vahvistetaan seuraavan vuoden talousarvio ja toimintasuunnitelma.

Perussuomalaisessa yhdistystoiminnassa mukana oleminen on kuitenkin paljon muutakin kuin tätä, nimittäin vastuun kantamista yhdessä muiden perussuomalaisten kanssa yhdistyksen joka päiväisestä toiminnasta sekä toimintasuunnitelmien toteuttamisesta.

Lisäksi se on myös positiivisen perussuomalaisen ilmapiirin luomista ja ylläpitoa sekä jokaisen jäsenen mukaan ottamista ja yhdessä onnistumista – nimittäin sen me osaamme!

Jussi ja Jenna: “Kiitos kentälle – tehdään historiaa!”

Pohjois-Pohjanmaan piirin syyskokouksessa 23.11.2019 pitämässää puheessa PS:n puheenjohtaja Jussi Halla-aho, kiitteli kenttäväkeä aktiivisesta toiminnasta puolueen hyväksi ja totesi:

”Ilman kenttäväkeä, ei ole puoluetta. Eduskuntavaalien tulos ja sen jälkeinen nousukiito gallupeissa on juuri teidän ansiotanne.”

Samassa kokouksessa PS:n Pohjois-Pohjanmaan ensimmäisen kauden kansanedustaja Jenna Simula nosti kannustuspuheessaan esille seuraavat kuntavaalit:

”Perussuomalaisilla on mahdollisuus tehdä historiaa. Hyvällä ehdokaslistalla tulemme haastamaan alueen valtapuolueen Keskustan. Edelliset eduskuntavaalit näyttivät, että esimerkiksi Oulussa olemme kirineet Keskustan etumatkan lähes kiinni ja valtakunnallisissa gallupeissa olemme edellä. Nyt on erityisen tärkeää lähteä ehdolle ja tekemään historiaa!”.

Lue lisää piiriyhdistysten syyskokousten tiedotteista:

Perussuomalainen Helsinki ry

Perussuomalaisten Helsingin piirin syyskokouksessa valittiin 20.10.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Sampsa Rydman.

Perussuomalaisten Kainuun piiri ry

Perussuomalaisten Kainuun piirin syyskokouksessa valittiin 26.10.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Sami Pihlajamaa.

Perussuomalaisten Hämeen piiri ry

Perussuomalaisten Hämeen piirin syyskokouksessa valittiin 16.11.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Antti Salminen.

Perussuomalaisten Keski-Suomen piiri ry

Perussuomalaisten Keski-Suomen piirin syyskokouksessa valittiin 16.11.2019 vuoden 2019 puheenjohtajaksi Jyrki Niittymaa.

Perussuomalaisten Kymen piiri ry

Perussuomalaisten Kymen piirin syyskokouksessa valittiin 16.11.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Kai Karhukorpi.

Perussuomalaisten Pohjois-Savon piiri ry

Perussuomalaisten Pohjois-Savon piirin syyskokouksessa valittiin 17.11.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Henri Uljonen.

Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piiri ry

Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piirin syyskokouksessa valittiin 23.11.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Ahti Moilanen.

Perussuomalaisten Pohjois-Karjalan piiri ry

Perussuomalaisten Pohjois-Karjalan piirin syyskokouksessa valittiin 23.11.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Marko Koskinen.

Perussuomalaisten Lapin piiri ry

Perussuomalaisten Lapin piirin syyskokouksessa valittiin 23.11.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Juhana Kelloniemi.

Perussuomalaisten Pirkanmaan piiri ry

Perussuomalaisten Pirkanmaan piirin syyskokouksessa valittiin 24.11.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Harri Vuorenpää.

Perussuomalaisten Varsinais-Suomen piiri ry

Perussuomalaisten Varsinais-Suomen piirin syyskokouksessa valittiin 25.11.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Silvia Koski.

Perussuomalaisten Keski-Pohjanmaan piiri ry

Perussuomalaisten Keski-Pohjanmaan piirin syyskokouksessa valittiin 30.11.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Timo Sillanpää.

Perussuomalaisten Satakunnan piiri ry

Perussuomalaisten Satakunnan piirin syyskokouksessa valittiin 1.12.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Tiina Klemelä-Ruohomäki.

Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piiri ry

Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin syyskokouksessa valittiin 1.12.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Anne Matokangas.

Perussuomalaisten Uudenmaan piiri ry

Perussuomalaisten Uudenmaan piirin syyskokouksessa valittiin 7.12.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Jari Immonen.

Perussuomalaisten Etelä-Savon piiri ry

Perussuomalaisten Etelä-Savon piirin syyskokouksessa valittiin 29.12.2019 vuoden 2020 puheenjohtajaksi Pekka Laitinen.

Lue lisää piirin sivuilta >>

(Päivitämme sivulle syyskokousten tiedotteet ja valinnat kokousten valmistumisen mukaan/sivua päivitetty 8.1.2020.)

Kolme vinkkiä kokousjärjestäjälle >>