ke 3.1.2024 Muokattu ke 3.1.2024 12:40

Turun Perussuomalaisten hallitus järjestäytyi vuodelle 2024

Tiedote

Turun Perussuomalaisten hallitus järjestäytyi tiistaina 2. tammikuuta vuoden 2024 työskentelykokoonpanoonsa uuden puheenjohtajansa, Hannu Majan johdolla.

Maja valittiin ensimmäiselle kaudelleen Turun Perussuomalaisten puheenjohtajana vuoden 2023 syyskokouksessa istuvan puheenjohtajan, Sami Kesäläisen luovuttua tehtävästä kahden vuoden jälkeen.

Turun Perussuomalaisten hallitus valitsi yhdistyksen ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi kaupunginvaltuutettu Alice Girsin ja toiseksi varapuheenjohtajaksi Joni Laakson. Yhdistyksen sihteerinä jatkaa jo kuudetta kautta peräkkäin Kasper Holtari.

Yhdistyksen budjettikurista vastaa vuonna 2024 Jussi Vaittinen, joka valittiin myös vetämään yhdistyksen menestyksekästä tapahtumatoimikuntaa Hannu Majan siirryttyä luotsaamaan koko yhdistystä.

“Olen erittäin tyytyväinen kokouksen valintoihin ja sisältöön. Tulemme toimimaan tulevana vuonna paikallisella tasolla entistä näkyvämpänä ja kuuluvampana poliittisena keskustelijana. Myös Turun tulee olla vastaisuudessa turvallinen tila, jota se ei nyt todellakaan turkulaisille ole”, toteaa puheenjohtaja Hannu Maja sivuten Perussuomalaisten presidenttiehdokkaan, Jussi Halla-ahon vaaliteemoja.

Turun Perussuomalaiset ry

Hannu Maja