ti 9.10.2018 Muokattu ti 23.10.2018 15:44

Katso täältä 11.10. Tuumaustunnin videotaltiointi

Torstain Tuumaustunnin suora lähetys on päättynyt. Klikkaa tästä ja katso Suomen Uutisten sivulta Tuumaustunnin videotaltiointi!

Torstain Tuumaustunnilla puheenjohtaja Jussi Halla-aho (ps) valotti perussuomalaisten ilmastopoliittisia näkemyksiä ja muita ajankohtaisia poliittisia kysymyksiä. Lisäksi tiedote eduskuntavaaleihin liittyen.

Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Leena Meri (ps) kertoi toimenpiteistä, joilla rakennetusta ympäristöstä sairastuneet palautetaan sosiaaliturvan piiriin.

Kansanedustaja Arja Juvonen (ps) kertoi perussuomalaisesta vanhuspolitiikasta ja ikääntyneiden aseman parantamisesta.

Tilaisuutta isännöi puolueen työmies Matti Putkonen:

“IPPC: n ilmastoraportti aiheutti odotetun yksioikoisia vaateita lähes kaikilta puolueilta: Suomen on kiristettävä ilmastopoliittisia tavoitteita. Mihin se johtaisi? Vähenisivätkö maailman, saati EU:n päästöt? Kuinka kävisi teollisuustyöpaikoille Suomessa? Suomessa on WHO:n tutkimuksen mukaan maailman paras ulkoilmanlaatu, mutta luokaton sisäilma. Miksi rakennetusta ympäristöstä sairastuneet on rajattu sosiaaliturvan ulkopuolelle? Miksi hyvinvointimme rakentajat, suomalaiset vanhukset, on jätetty heitteille?”

Matti Putkonen
Työmies