ti 9.10.2018 Muokattu to 11.10.2018 12:32

Katso täältä torstain Tuumaustunnin videotaltiointi

Torstain Tuumaustunnin suora lähetys on päättynyt. Klikkaa tästä ja katso Suomen Uutisten sivulta Tuumaustunnin videotaltiointi!

Torstain Tuumaustunnilla puheenjohtaja Jussi Halla-aho (ps) valottaa perussuomalaisten ilmastopoliittisia näkemyksiä ja muita ajankohtaisia poliittisia kysymyksiä. Lisäksi tiedote eduskuntavaaleihin liittyen.

Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Leena Meri (ps) kertoo toimenpiteistä, joilla rakennetusta ympäristöstä sairastuneet palautetaan sosiaaliturvan piiriin.

Kansanedustaja Arja Juvonen (ps) kertoo perussuomalaisesta vanhuspolitiikasta ja ikääntyneiden aseman parantamisesta.

Tilaisuutta isännöivä puolueen työmies Matti Putkonen introaa:

”IPPC: n ilmastoraportti aiheutti odotetun yksioikoisia vaateita lähes kaikilta puolueilta: Suomen on kiristettävä ilmastopoliittisia tavoitteita. Mihin se johtaisi? Vähenisivätkö maailman, saati EU:n päästöt? Kuinka kävisi teollisuustyöpaikoille Suomessa? Suomessa on WHO:n tutkimuksen mukaan maailman paras ulkoilmanlaatu, mutta luokaton sisäilma. Miksi rakennetusta ympäristöstä sairastuneet on rajattu sosiaaliturvan ulkopuolelle? Miksi hyvinvointimme rakentajat, suomalaiset vanhukset, on jätetty heitteille?”

Tervetuloa tuumaustunnille!

Matti Putkonen